Data publicării:
#Haisamancamimpreuna, prima campanie de Live Tweeting lansată de Coca-Cola România. Interviu cu Nicoleta Eftimiu
#Haisamancamimpreuna este prima campanie de Live Tweets dezvoltată în România, pornită de la informaţia potrivit căreia 6 din 10 români obișnuiesc să mănânce singuri în fața televizorului. Pentru a determina consumatorii să redescopere bucuria meselor alături de cei dragi, echipa Coca-Cola România a dezvoltat un concept de TVC cu totul inedit, fiind pentru prima dată când mesajele postate de consumatori pe Twitter au fost integrate într-un spot publicitar. Cele mai inspirate invitații la masă au trecut dincolo de mediul online, ajungând pe TV. Nicoleta Eftimiu, Marketing Manager Coca-Cola România și Moldova, a acordat un interviu pentru DC News în care a vorbit despre culisele campaniei "#Haisamancamimpreuna"
VEZI ȘI: Ce conține o Coca-Cola. Secretul ascuns 127 de ani
DC News: De unde este inspirată povestea campaniei "Hai să mâncăm împreună"? Povestiți-ne despre culisele campaniei. Cum a fost realizată?
Nicoleta Eftimiu: Atunci când luăm masa alături de cei dragi, nu împărţim doar feluri de mâncare, împărţim zâmbete şi trăim bucuria de a-i avea pe aceştia alături de noi. Astfel de clipe întăresc legăturile dintre oameni şi ne ajută să comunicăm mai bine unii cu alţii. #Haisamancamimpreuna este o campanie dezvoltată de Coca-Cola, pornind de la insightul local potrivit căruia 6 din 10 români obișnuiesc să mănânce singuri în fața televizorului. Ceea ce și-a propus campania, prin spot TV, digital, outdoor și evenimente speciale, a fost să le reamintească oamenilor bucuria de a lua masa într-o companie plăcută. În acest context, cunoscutul bucătar Nicolai Tand, membru al juriului, în cadrul emisiunii Top Chef de la Antena 1, a fost alegerea perfectă pentru a fi ambasadorul campaniei. Nicolai a acceptat încântat propunerea Coca-Cola și, cu ajutorul lui, inițiativa globală Coca-Cola a căpătat o veritabilă culoare locală.
DC News: Ne puteți spune un moment emoționant legat de această campanie care a reușit să schimbe comportamentul românilor legat de obiceiul luatului mesei?
Nicoleta Eftimiu: Momentele pe care le petrecem alături de cei dragi, atunci când luăm masa împreună, se transformă în amintiri frumoase care ne fac să zâmbim și peste ani. Pentru a inspira un număr cât mai mare de oameni să redescopere și să împărtășească bucuria meselor alături de cei dragi, Coca-Cola România a pornit Caravana Coca-Cola, ca parte din campania #Haisămâncămîmpreună. Caravana Coca-Cola a făcut opriri în câteva dintre cele mai mari orașe din România - Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Braşov, Sibiu, Timişoara şi Oradea. Peste tot, trecătorii priveau curioși cum, din câteva mişcări, în fața lor se întindea o masă primitoare, într-un decor cald și prietenos, în acordurile armonioase ale unui violonist. Mai mult, cel mai inspirat consumator, care a acceptat provocarea Coca-Cola de a trimite o invitație la masă celor dragi, pe Twitter, utilizând hashtag-ului #Haisamancamimpreuna, a câștigat marele premiu – o cină pregătită special pentru el și persoanele dragi lui, de către Nicolai Tand. Tweetul acestuia: „@roby_ela terminam serviciul la 22, suntem obositi, dar fericiti, ne place ceea ce facem. #haisamancamimpreuna asta seara! a fost ales dintre cele mai creative mesaje, care au fost incluse și în spotul campaniei.
DC News: Ce aduce nou acest spot publicitar?
Nicoleta Eftimiu: #Haisamancamimpreuna este prima campanie de Live Tweeting dezvoltată în România și una din cele mai inovatoare și premiate idei la care am lucrat. Am lansat un concept de TVC cu totul nou, în care am îmbinat într-un mod inedit mediul online cu cel offline și cu televiziunea. I-am încurajat pe consumatori să trimită, pe Twitter, invitații la masă celor dragi, folosind hashtag-ul #Haisamancamimpreună. Apoi, am selectat cele mai creative dintre invitațiile lansate și am integrat în spoturile TV ale campaniei șase dintre cele mai originale tweet-uri postate de consumatori.
DC News: A reușit campania "Hai să mâncăm împreună" să-i apropie pe oameni și să nu mai mănânce singuri pe canapea în fața televizorului? Cum a fost receptată campania?
Nicoleta Eftimiu: Campania a fost întâmpinată cu mult entuziasm, după cum ne-au demonstrat atât reacțiile generate în online, cât și cele pe care le-am remarcat în timpul Caravanei #Haisamancamimpreuna. Peste 35.000 de români au dat curs invitaţiei lansate de Coca-Cola România. Ei au venit la caravana Coca-Cola și au transmis celor dragi invitații la masă, prin intermediul hashtag-ului #Haisamancamimpreuna.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News