Data publicării:

Poziția Profi cu privire la binele animalelor. Ce procent de ouă de la găini din baterii se comercializează

Autor: Mircea F. Cristian | Categorie: Economie
WhatsApp

Reprezentanții marketului Profi au prezentat un răspuns față de unele acțiuni de protest care au avut loc în ultima vreme, referitoare la lipsa unor marcaje pe ouăle comercializate de ei.

Vă prezentâm integral comunicatul primit din partea reprezentanților Profi:

”De curând, PROFI a devenit țintă unor afirmații neadevărate, așa că am luat decizia să prezentăm clar poziția noastră cu privire la binele animalelor și hotărârea de a furniza în fiecare zi consumatorilor din România produse sănătoase și de bună calitate. Contrar celor afirmate de anumite grupuri de activiști, produsele vândute de PROFI se conformează 100% legislației din România și din UE și sunt de cea mai bună calitate. Ne întristează să constatăm că angajamentul nostru față de clienți și de societate în general este subminat de astfel de afirmații nefondate.

Înțelegem pe deplin importanța rolului nostru de a oferi clienților produse mai bune din toate punctele de vedere și promovăm producătorii responsabili din punct de vedere social, considerând că sunt elemente cheie în această privința. Astfel, PROFI oferă cumpărătorilor posibilitatea de a alege atât ouă de găină crescută la sol, cât și ouă românești de o calitate excelentă, produse în baterii îmbunătățite, conform legislației românești și europene. Consumatorii au dreptul să aleagă singuri produsele pe care doresc să le consume, iar rolul nostru este să le furnizăm în fiecare zi produsele de calitate pe care și le doresc. Încă de la început, PROFI s-a străduit să mărească procentul de ouă de găînă crescută la sol și caută în permanentă noi modalități prin care să devină în cele din urmă furnizor 100% de astfel de ouă. Cu toate acestea, în actualele condiții de piață din România, ținta respectivă este foarte problematică. Datele furnizate de Asociația Crescătorilor de Păsări din România arată că ouăle provenite din baterii reprezintă circa 60% din întreagă producție de ouă, iar din discuțiile purtate cu jucătorii din domeniu nu rezultă că situația se va schimba semnificativ în următorii cinci ani. Ne străduim ca în magazinele noastre să mărim proporția de ouă provenite de la găini crescute la sol dar, din respect pentru consumatorul din România, nu putem să ne angajăm ferm că vom atinge ambițioasă țintă de a elimina din magazine ouăle de baterie până în 2025, fără să generăm un gol imens în bucătăria fiecăruia.

Vom continua să acordăm un maxim de importantă furnizării de produse de bună calitate către consumatorii din România și vom recompensa producătorii care dau dovadă de responsabilitate socială pentru a facilita tranziția către momentul când ouăle crescute la sol vor reprezenta 100% din sortiment.”

Citește și: Campania "Ouă otrăvite" continuă - Protestul Asociației F.R.E.E. împotriva marketului Profi

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel