Fostul ministru al Transporturilor Anca Boagiu este "vinovată" de contractul autostrăzii Nădlac-Arad, care a dus la blocarea POS Transporturi, drept pentru care vicepreședintele PDL "probabil va merge la DNA se explice", a declarat, vineri la Cluj-Napoca, premierul Victor Ponta.
Întrebat, vineri la Cluj-Napoca, în cadrul unei conferințe de presă, cum răspunde acuzațiilor lansate de către Anca Boagiu la adresa sa, privind dreptul de veto al României la Consiliul European, Victor Ponta a răspuns: Doamna Boagiu, această fătucă ce a fost ministrul Transporturilor prin meritele sale personale şi pregătirea extraordinară, este direct vinovată şi, probabil, va merge şi la DNA de blocarea Programului Operaţional Sectorial pe Transporturi, prin acordarea în mod ilegal a contractului, alături de doamna Trăilă, pentru Nădlac-Arad, unei firme pe care o ştie foarte bine şi pe al cărei patron îl ştie foarte bine. Din cauza organizării ilegale a licitaţiei, România are acest program pe transporturi presuspendat. Ce să îi mai răspund doamnei Boagiu, că probabil va merge la DNA să explice cum a dat contractul şi cum o ajută câştigătorul contractului în campanie. E mare îndrăzneală, să vorbeşti de funie în casa spânzuratului. Mi se pare tipic pentru un PDL-ist", a spus Ponta, citează Mediafax.
Vicepreședintele democrat-liberalilor Anca Boagiu a afirmat că premierul Victor Ponta a compromis negocierile pe care președintele Traian Băsescu le va avea la Consiliul European pe tema bugetului UE pe 2014-2020, precizând că folosirea dreptului de veto când Europa este în criză nu este indicată, întrucât ar însemna blocarea bugetului UE.
Comisia Europeană a propus corecţii financiare pornind de la 5%, pe axa IV a Programului Competitivitate, până la 25% din valoarea contractelor, pentru axa III a aceluiaşi program şi contractele de achiziţie publică dinainte de 1 octombrie, gestionate de CNADNR sau CFR în cadrul POS Transporturi.
Ministrul Afacerilor Europene, Leonard Orban, a prezentat, miercuri, Guvernului propunerile de corecţii avansate de Comisia Europeană ca o condiţie pentru reluarea plăţilor în cadrul programelor operaţionale finanţate din fonduri structurale şi de coeziune.
În cazul POS Transporturi, Comisia a propus un procent corectiv de 25% aplicat pentru contractele de achiziţie publică lansate înainte de 1 octombrie 2011 gestionate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) şi finanţate din axa prioritară I, precum şi pentru cele gestionate de CFR şi finanţate din toate axele.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Tragedia din Vinerea Mare care a făcut înconjurul lumii. Peste 100 de români, majoritatea copii, au ars de vii în biserică
- Mircea Diaconu: E un fenomen, pe care nu-l sesizează aproape nimeni, care se petrece în România. Sunt vizați tinerii educați, IT-iștii, modernitatea țării
- Vasile Bănescu explică: De ce slujba de Înviere nu are loc în biserică. Când începe și când se termină sfânta slujbă a Paștelui
- Miracolul Luminii Sfinte? Ce știm despre aprinderea ei: Un arab și un turc verifică înainte Sfântul Mormânt
- Preotul Paul Iulius Negoiță, despre cea mai importantă tradiție de Înviere. Puțini mai respectă de Paște această regulă foarte veche, dar extrem de valoroasă
- Incendiu puternic lângă Mănăstirea Voroneț / Update: Există riscul ca focul să se extindă / foto în articol
- Mioara Roman îi trimite semne Oanei Roman, din lumea de dincolo, chiar în Săptămâna Mare / foto în articol