Peste 56% din totalul plăţilor efectuate la nivel naţional de către clienţii eMAG au fost realizate online prin intermediul unui card iar în Bucureşti, Cluj şi Ilfov acest procent a depăşit 60%.
'În total, plăţile cu cardul online au înregistrat o creştere de 22% în 2022, comparativ cu anul precedent. Diversificarea serviciilor de plată prin introducerea opţiunilor de amânare a plăţii precum Plăteşte în 30 de zile sau Plăteşte în 4 rate dezvoltate de eMAG în contul My Wallet au contribuit şi ele la creşterea cumpărăturilor online cu cardul, oferind clienţilor flexibilitatea de a comanda produsele de care au nevoie, oricând au nevoie.
Astfel peste un milion de clienţi beneficiază în acest moment de opţiunile de amânare a plăţii cu 30 de zile şi eşalonare în patru rate lunare, pe care le pot folosi pentru a comanda produse din toate categoriile.
Procentul comenzilor realizate cu ajutorul eMAG My Wallet a ajuns la peste 6% din total, la un an de la introducerea acestui serviciu', se arată în comunicatul retailerului.
De la electrocasnice mari sau mici, telefoane, laptopuri sau televizoare până la articole de mobilier, îngrijire personală sau pentru copii, clienţii comandă din toate categoriile şi nu au un prag limită în ceea ce priveşte sumele plătite cu cardul online.
Astfel cea mai mare comandă a unui client persoana fizică achitată cu cardul online în 2022 s-a ridicat la 58.000 de lei.
Potrivit sursei citate, pe lângă beneficiul simplităţii şi siguranţei, cardul online a devenit soluţia preferată de clienţi şi datorită rapidităţii cu care îşi pot primi banii înapoi în situaţiile în care returnează comenzile.
Astfel, în 2022, 62% dintre comenzile cu retur au beneficiat de opţiunea 'instant money back' prin care au primit banii înapoi pe card în maximum 30 de minute de la retur.
În ceea ce priveşte dispozitivele preferate de clienţi pentru a face achiziţiile cu cardul online, 65% dintre comenzi au fost plasate prin intermediul aplicaţiei mobile.
eMAG este o companie românească fondată în anul 2001, iar anul trecut a devenit cel mai valoros brand românesc şi prima companie de e-commerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance, scrie Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- Adrian Negrescu: Va fi primul Paște fără miel pentru majoritatea românilor, în condițiile în care prețul cărnii a atins un nivel fără precedent în ultimii 30 de ani
- Când începe explorarea Cartofului de Aur, cel mai "scump" asteroid din spațiu, estimat la 10.000 de cvadrilioane de dolari. NASA a făcut anunțul
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Paradox cu judecătoarea care nu știa că Sebi a murit. Motivul pentru care a făcut „gogonate“ în sala de judecată / video
- Weekendul 19-21 aprilie, marcat de un eveniment nemaiîntâlnit din 1941 încoace. Daniela Simulescu: Nu ne plictisim deloc zilele ce urmează!
- Au început să apară supermarketuri low-cost. Locuitorii se declară încântați de prețurile mult mai mici ale produselor
- Ce nu s-a văzut la vizita lui Marcel Ciolacu la Marea Moschee din Abu Dhabi. Imagini din spatele camerelor - Foto / Video în articol
- 'Explozii puternice' în provincia Isfahan din centrul Iranului - Reuters / Video
- Klaus Iohannis, în Republica Coreea. E prima țară din regiunea Asia-Pacific cu care România a ridicat relațiile la nivel de Parteneriat Strategic, semnat în 2008
- Nod în papură cu Vâlcu și Bulai: Campania electorală, analiza momentului
- Copiii, sub presiuni imense din partea societății, rețelelor de socializare și părinților. Cum să nu găsească căi de evadare?
- Separi cățeii de mamă înainte de opt luni? Se pedepsește cu închisoarea: Pedeapsa trebuie să fie mai drastică