„Haideți să aflăm împreună adevărul despre mâncarea din avion! Studiile organizate și făcute la nivel local și global au arătat câteva lucruri. În timpul zborului, gustul și mirosul se pierd față de normal cu minimum 20-30%.
Cauzele acestor pierderi sunt condițiile de zbor din interiorul avionului, din cauza presiunii, compoziției și calității aerului. Trebuie să știm că, în avion, condițiile medii sunt egale cu cele de la o înălțime medie de circa 2000 metri.
Odată cu închiderea ușilor și pornirea motorului/motoarelor, avionul începe să se presurizeze, umflându-se cu aer și concomitent și organismul uman va fi supus aceluiași proces.
Prin dilatarea capilarelor, organismul va pierde mai multă apă prin transpirație, papilele gustative vor avea sensibilitatea mai redusă, iar mirosul va fi și el afectat.
Piloții pierd până la 1,5 kg în timpul unei curse mediu curier și, de aceea, ei consumă minimum doi litri de apă la o cursă.
Un alt factor pentru care organismul uman nu reacționează ca la sol este faptul că toate preparatele servite la bordul avioanelor sunt congelate imediat după prepararea lor, ceea ce le schimbă, prin pierderea directă a proprietăților lor organoleptice.
Pentru a drege cumva busuiocul, preparatorii industriali ale acestor feluri de mâncare adaugă direct în preparat cel puțin cu 30% mai multă sare, în special, și vor avea grijă să existe, la fiecare set de tacâmuri, invariabilul pliculeț de sare. Vor asigura o prezentare vizuală cât mai bună pentru a stimula consumul și a justifica diferențele de tarif.
Tot felul de “specialiști” își dau cu presupusul și nici măcar nu catadicsesc să caute pe Internet studiile de mai sus sau să se documenteze direct de la sursă.
În altă ordine de idei, concentrația superioară de sare are rolul și de a forța călătorul cu avionul să consume lichide. Astfel, adrenalina acumulată și cauzată în principal de frica de avion va fi eliminată cu ușurință prin urină.
Băuturile calde au rolul de a calma organismul stresat pe moment de condițiile de zbor. Băuturile de tip cafea, Coca-Cola, au și ele rolul de a susține ușor sistemul circulator în situația condițiilor de zbor menționate.
În ceea ce privește mirosul, orice călător cu avionul a observat că, în timpul zborului, persistența oricărui parfum aplicat pe piele sau pulverizat în aer nu durează mai mult de câteva minute deoarece sistemul de condiționare a aerului schimbă integral aerul din cabină cu o viteză foarte mare”, a explicat pilotul Cezar Osiceanu pentru DC News.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Știrea zilei e despre Carmen Brumă. Nimeni din presă n-a scris despre asta!
- Noi informații despre problemele navei spațiale Starliner. Ce au descoperit inginerii
- Diferența dintre Ambulanță și SMURD. Când și unde intervine fiecare. Raed Arafat, explicații din sistem/ VIDEO
- BANCUL ZILEI: Între vecini, la Vaslui
- Motivul crimei de la Brăila. Ipotezele luate în calcul de anchetatori
- Ciolacu, replică pentru Geoană: E de noaptea minții! / video
- Victorie de etapă pentru investitorul Alin Bucur. Plaja Caelia a primit „undă verde“ de la Tribunalul Constanța
- „Cazul Lasconi” se repetă în familia lui Elon Musk. Miliardarul se laudă că a dezmoștenit-o pe fiica lui trans și a declarat-o moartă. Aceasta a ripostat în presă
- Reacția unui profesor după ce un coleg a venit în fustă: Să încercăm să înțelegem de ce e supărată lumea pentru cum se îmbracă Nae la facultate
- Continuă coaliția PSD - PNL după alegeri? Alina Gorghiu: Sper să nu se supere nimeni că îndrăznesc să am această opinie / video