Peste 8.500 de apeluri la serviciul telefonic prin care părinţii solicită sfaturi pentru îngrijirea copiilor
Peste 8.500 de apeluri au fost înregistrate, în primele nouă luni ale anului, la serviciul telefonic gratuit de urgenţă pentru copii, care funcţionează la Spitalul de Urgenţă pentru Copii din Cluj-Napoca, numărul părinţilor care sunt ajutaţi cu sfaturi pentru îngrijirea copiilor la domiciliu fiind în continuă creştere.
"Preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, domnul Alin Tişe, împreună cu reprezentanţii Spitalului de Urgenţă pentru Copii Cluj-Napoca ce gestionează serviciul de call-center ALOPEDI - 0364917, au realizat o analiză a activităţii derulate în primele nouă luni ale anului 2019 prin intermediul acestui proiect dedicat sfaturilor medicale pediatrice. Astfel, pe parcursul perioadei analizate au fost preluate peste 8.500 de apeluri, numărul părinţilor care sunt ajutaţi cu sfaturi pentru îngrijirea copiilor la domiciliu fiind în continuă creştere. Din totalul acestora, 65,66 % au apelat serviciul de sfat medical cu probleme ce nu au impus consultul medical şi pentru care medicii au explicat părinţilor cum pot îngriji copiii la domiciliu, cu beneficiile de rigoare", se arată într-un comunicat transmis, miercuri, de Consiliul Judeţean Cluj.
În cazul a circa 1.000 de copii a fost recomandat consultul medical imediat, părinţii fiind îndrumaţi spre cel mai apropiat centru medical, iar în cazul a trei apeluri a fost necesară intervenţia echipajelor Serviciului de Ambulanţă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News