Peste 500 de clienţi Provident au fost recompensaţi pentru cunoştinţele lor financiare
Peste 6.500 de utilizatori unici au accesat platforma de testare a cunoştinţelor financiare şi au răspuns de 27.000 de ori la cele peste 250 de întrebări disponibile în cadrul unei campanii privind creditarea responsabilă, derulată timp de patru săptămâni de către Provident Provident Financial România.
Potrivit un comunicat al companiei, peste 500 de clienţi ai Provident au beneficiat de o reducere de 10 puncte procentuale la dobândă, după ce au răspuns corect la patru întrebări consecutive din domeniul financiar. '74% din cele 27.000 de răspunsuri primite au fost corecte, în timp ce numărul celor care au reuşit să răspundă corect la 4 întrebări consecutiv a fost de 1.800.
În total au fost generate peste 700 de leaduri, dintre care 502 s-au concretizat în contracte de credit. Valoarea medie a unui împrumut a fost de aproximativ 5.000 de lei, în timp ce reducerea totală medie de cost rezultată din scăderea cu 10 puncte procentuale a dobânzii pentru toate cele 502 contracte a fost de aproximativ 600 de lei/ contract', se arată în comunicat. Cea mai mică sumă împrumutată a fost de 800 de lei, iar cea mai mare de 15.000 de lei. Aproape o treime din totalul împrumuturilor acordate au fost către clienţi din Covasna şi Bucureşti.
Testele de educaţie financiară au fost dezvoltate împreună cu experţii Finzoom şi validate de către Asociaţia Utilizatorilor Români de Servicii Financiare (AURSF). ,,Credem că recompensarea cunoştinţelor financiare este încă un pas important prin care încercăm să ne asigurăm că le oferim clienţilor noştri, dincolo de împrumuturi, şi mijloacele necesare pentru a înţelege cât este de important să fie consumatori de servicii financiare responsabili. De altfel, suntem responsabili în relaţia noastră cu clienţii şi înţelegem cât este de important să acordăm împrumuturi doar în măsura în care nu împovărăm financiar clientul', a declarat Florin Bâlcan, directorul general al Provident Financial România. Întrebările au un grad de dificultate scăzut spre mediu şi acoperă mai multe domenii economice şi financiare, inclusiv produse şi servicii care nu se află în portofoliul Provident.
Cei care îşi doresc consolidarea cunoştinţelor de educaţie financiară vor avea acces la toate întrebările folosite în cadrul campaniei de testare a cunoştinţelor de educaţie financiară, pe platforma www.sigurantafinanciara.ro, centrul online de educaţie financiară şi antreprenorială susţinut de Provident din 2013. Site-ul oferă 10 modele de calculatoare de buget şi a fost accesat de peste 110.000 de români în ultimii ani. Campania, care face parte din strategia lansată de companie în 2017 sub sloganul Provident semnează pentru creditare responsabilă, s-a încheiat în 6 august 2019.
Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), cel mai mare furnizor de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,4 milioane de clienţi în 9 ţări din Europa, precum şi în Mexic şi Australia. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din Europa Centrală şi de Sud-Est şi una dintre cele mai puternice companii internaţionale listate la Bursa din Londra. Din 2006, Provident a investit în România peste 332 de milioane de euro şi a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 112 de milioane de euro. Cu peste 2.300 de angajaţi, compania este al doilea cel mai mare angajator britanic din România. Provident dezvoltă şi susţine diverse proiecte de responsabilitate socială - programe de educaţie financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate - în care a investit până acum peste 1,1 milioane de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News