„Nu ajută pe nimeni o isterie falsă. (...) Trebuie să evaluăm oamenii, inclusiv directorul de la CFR, în funcție de activitățile și nu neapărat de o declarație. Nu este nici prima dată, nici ultima dată când datorită accidentelor sau a fenomenelor meteo extreme se întâmplă astfel de eveniment. Ceea ce însă este foarte important, învățământul principal pe care îl tragem și un obiectiv al directorului CFR Călători este un plan de management de reație în situație de criză, pentru că a fost o criză”, a spus, vineri, Dan Barna.
De asemenea, Dan Barna a mai spus că Ovidiu Vizante, „de trei luni, a început să facă schimbări semnificative”.
„Nu este prima oară când se întâmplă ca un tren să se blocheze datorită accidentului. Cu toții, cei care am călătorit cu trenul am stat în tren când s-a blocat și am stat o oră, două, trei, cinci... după situație. Când am fost student, cred am stat undeva la șapte sau opt ore, undeva pe Valea Oltului. Accidentele sunt inevitabie, din păcate”, a adaugat Dan Barna.
De precizat că Dan Barna a evitat să comenteze solicitarea adresată de premierul Florin Cîțu ministrului Cătălin Drulă, pentru a-l demite pe directorul CFR Călători: „Am avut o discuție cu premierul ieri. Nu e nicio problemă. Pentru mine subiectul este închis”.
Ministrul Transporturilor vrea ca întârzierile trenurilor să nu fie mai mari de 40 de minute
Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a spus, vineri, că se va încerca intervenția rapidă, astfel ca întârzierile să nu fie mai mari de 40 de minute.
El și-a cerut scuze în avans pentru că vor mai fi zile în care vor exista întârzieri ale trenurilor.
Cu toate acestea, Drulă speră că întârzierile nu vor mai fi atât de mari, pentru că se va încerca să se intervină rapid, astfel încât să nu mai fie întârzieri de câteva ore, ci de cel mult 40 de minute.
Tot din planul de măsuri, ministrul Transporturilor a spus că s-a lucrat și la aparatele de aer condiționat ale trenurilor.
Potrivit ministrului, ceea ce se întâmplă acum este consecința subfinanțării cronice din ultimii 30 de ani, când tot ce s-a făcut a fost „cârpeală”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Centrală pe gaze vs. centrală electrică. Vintilă (FEL România): Dintre cele două eu aș alege-o pe a treia
- S-a descoperit, în sfârșit, cum au fost construite piramidele din Egipt
- Gata cu telefoanele mobile așa cum le știam! Cu ce vor fi înlocuite. Ți-ai fi închipuit că se va ajunge aici? foto în articol
- Emi și Cuza, comentarii la adresa lui Florin Ristei: "Exagerează cu vocea! Ca și cum ai două ceasuri cu diamante și le porţi pe amândouă!"
- Ce presupune amplasarea reactoarelor modulare mici (SMR) pe teritoriul României. Ambasadorul Rim Kap-soo: Ar fi prima țară din lume care are așa ceva / video
- În Reșița condusă de Ioan Popa (PNL), austriecii de la Porr s-au apucat să... asfalteze șine de tramvai / video
- Locul din România unde turiștii ”vin pentru că avem niște peisaje extraordinare” și ”oamenii sunt gospodari și primitori”: Dar avem o problemă foarte gravă
- ADN-ul lui Alain Delon, cerut în instanță. Presupusă legătură de paternitate: "Nu ai ochii mei, nu ai părul meu, nu eşti fiul meu, nu vei fi niciodată fiul meu"
- Alertă răpire copil în Iași! Oamenii, avertizați de Poliția Română pe telefoane - Foto în articol
- Nu ai nevoie de asigurare de sănătate suplimentară în UE. Cum să obții gratuit și fără drumuri cardul de sănătate european