Rezultatele studiului apar în Neuroscience and Biobehavioural Reviews. Acestea demonstrează că aprecierea frumuseţii inhibă comportamentul motor şi favorizează învăţarea. În plus, emoţiile pe care le simte o persoană când se uită la ceva plăcut joacă un rol crucial în modul în care dobândeşte cunoştinţe noi şi în care se adaptează la mediul înconjurător.
„Ceva plăcut este o sursă de dopamină. Dopamina are şi rolul de a provoca plăcere, de a regla starea de spirit. Are rol şi în abilitatea de a învăţa. Are rolul de a consolida un comportament care a fost asociat în trecut cu o experienţă pozitivă. Este ştiut faptul că se memorează mult mai uşor ceva care este despre un subiect care-mi place, care mă interesează. Atunci când văd ceva frumos, când îmi place ceva, se produce dopamină, şi dopamina ne face pe noi în clipa aceea să ne focusăm, să ne concentrăm. Nu doar ea”, a declarat psihoterapeutul Diana Miron, potrivit Mediafax.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!
- Alternativa din capitalele europene, după interzicerea centralelor pe gaz. Ștefan Pălărie (USR): Nu transportă gaz până în apartament
- AFM, finanțare de 1900 de euro pentru fiecare familie unde venitul pe membru este sub 1700 de lei. Ce este programul ”Prima Conectare”. ”Aduceți civilizația în casa omului”
- Dan Negru mai vrea o lege dacă se decide închiderea supermarketurilor în weekend: Să-i interzică lui Bartoș!
- BANCUL ZILEI: După căsătorie...
- Modificarea adusă de Guvern pentru cei care locuiesc la bloc. Se schimbă modul de calcul și costurile pentru consumul de energie termică
- Strategul Cristian Socol, reacție la ultimele date Eurostat despre România. Am depășit și Ungaria. Cea mai mare viteză din ultimii 10 ani
- Şedinţă de Guvern: Modificarea unor măsuri fiscal-bugetare, pe ordinea de zi
- Un înlocuitor al zahărului, mai dăunător decât zahărul în sine. Medicii trag un semnal de alarmă: Evitați-l!
- Motivul pentru care testele PISA nu sunt relevante pentru România. Marian Staș, coordonator de programe educaționale: Analfabetismul logic e problema