Data actualizării:
Data publicării:

Nissan a lansat un abonament de 3.100 lei pe lună. Ce presupune serviciul și ce beneficii oferă

Autor: Neagoe Narcis-Florentin | Categorie: Tehnologie
WhatsApp

Nissan a devenit cel mai recent constructor auto care a lansat  abonamente pentru mașini.

Nissan a devenit cel mai recent constructor auto care a lansat abonamente pentru mașini, conform The Verge. Compania niponă a lansat un serviciu pe două niveluri în Houston, Texas, numit „Nissan Switch", care include mașini precum Leaf Plus, pick-up-ul Titan și modelul sport GT-R.

Două tipuri de abonament

 (w670)

Nissan Switch vine cu două tipuri de abonament: un abonament „Select" care costă echivalentul a 3.100 lei/lună și permite accesul la Altima, Rouge, Pathfinder și Frontier, dar și un abonament „Premium", de 4.000 lei, care include Leaf Plus, Maxima, Murano, Armada, Titan și 370Z coupe. Pentru a avea acces la Nissan GT-R, japonezii cer 450 lei/zi în plus față de cele două abonamente și permit utilizarea mașinii sport pentru maxim șapte zile.

La prima înregistrare, clienții serviciului trebuie să plătească 2.200 lei drept o „taxă de activare a abonamentului", pe lângă taxa lunară a abonamentului ales. După aceea, utilizatorii pot schimba de câte ori doresc mașina (chiar și zilnic) și beneficiază de livrare, curățare, asigurare, asistență rutieră și întreținere.

Business după modelul Netflix

 (w670)

Producătorii de autoturisme experimentează de mai mult de un an abonamentele asemănătoare cu Netflix, profitând astfel de reticența tinerilor șoferi față de cumpărarea unor mașini personale. Acest nou model de business a primit critici din partea dealerilor, care se tem că această metodă le-ar aduce pierderi propriilor afaceri.

Mai mulți constructori auto testează abonamentele de acest fel, printre ei numărându-se Mercedes-Benz, BMW, Porsche, Audi, Volvo, Cadillac și Jaguar.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel