Nestle: cea mai mare creștere din regiune, în România
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp
Nestlé, cea mai mare companie de nutriție din lume, a anunțat rezultatele financiare înregistrate în 2016 în România și, totodată, noutățile aduse de companie pe piața locală. Compania a înregistrat în România cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din 2008 până în prezent, fiind și cea mai mare creștere din regiune.


Anul 2016 a adus companiei o creștere de 13%, o valoare totală a creșterii de 100 milioane RON, față de anul precedent, în contextul unui portofoliu echilibrat, reprezentat de produse pentru copii, cereale și batoane, produse culinare, cafea și băuturi, napolitane și ciocolată, hrană pentru animale și înghețată.

Hervé de Froment, General Manager Nestlé România, a recunoscut că în dinamica vânzărilor se simte influența reducerii cotei de TVA și a creșterilor salariale. Astfel, a crescut și cantitatea achiziționată de un consumator, dar și numărul celor care cumpără produse Nestle. Lansările de noi produse au contribuit, de asemenea, la creșterea excepțională din România. 

Lansări, pe toate categoriile de produse

Toate aceste categorii ocupă poziții fruntașe din punct de vedere al cotelor de piață, spre exemplu: cafea și băuturi 32%, produse pentru copii 62%, produse culinare 40%, cereale 48%, napolitane și batoane de ciocolata 18%, hrană pentru animale 14%, înghețată 12%.
În anul 2016, realizările cheie ale companiei au avut în vedere inovația și reînnoirea categoriilor și a brandurilor, eficientizarea operațiunilor și randamentul fabricilor. Astfel, divizia Nescafé Dolce Gusto a înregistrat al treilea an de creștere consecutivă, iar produsele de cofetărie din portofoliu au consemnat o performanță foarte bună. În 2016 Nestlé a lansat JOE XXL și Nescafé Dolce Gusto Intenso, iar pe zona culinară, noi rețete pentru Maggi Ideea Zilei. Totodată, divizia de produse pentru copii a adăugat la portofoliu două noi tipuri de piureuri, Nestlé Naturness cu pară, banană, măr și portocală și Nestlé Naturness cu banană și măr. Mai mult, anul trecut au fost lansate noi produse făra gluten - cerealele Corn Flakes Choco. În cadrul diviziei de produse profesionale au fost lansate sisteme de plată fără numerar, în timp ce Nespresso a deschis o nouă locație în Baneasa. Nu în ultimul rând, anul trecut au fost lansate noi produse premium Purina pentru animalele de companie: GOURMET Mon Petit și conservele GOURMET Gold pentru pisici, un nou sortiment Friskies pentru căței. La categoria înghețate, au fost lansate noi sortimente, Nirvana Waves of Pleasure și Best Beyond.

Fabrica din Timișoara export în 25 de țări

Anul 2016 a adus rezultate foarte bune și din perspectiva eficienței operațiunilor, esențială în contextul în care Nestlé România lucrează cu aproximativ 50 de fabrici de aprovizionare și cu peste 60 de clienți cheie. Nestlé a înregistrat anul trecut cel mai mare grad de eficiență a lanțului de aprovizionare și relații financiare solide cu toți partenerii, ceea ce a asigurat accesul consumatorilor la produse proaspete. Printre realizările importante din 2016 se numără și lansarea la 1 octombrie a înghețatei Froneri, în urma joint venture-ului la nivel global cu producatorul de înghețată R&R. Această mutare strategică a avut impact în 20 de țări, iar România a intrat pe lista piețelor europene unde noua entitate a început să își desfășoare activitatea începând cu anul 2016.
În ceea ce privește performanța liniei de producție, fabrica Nestlé de la Timișoara a înregistrat cel mai mare volum de producție din 2010 până în prezent, cu export către 25 de țări. În ceea ce privește acțiunile de mediu, a fost redusă cu 28% cantitatea de apă utilizată și cu 22% cantitatea de energie consumată.


„Anul trecut am depus în mod susținut toate eforturile în direcția consolidării relaţiilor cu partenerii noștri şi cu toate părţile interesate, atât prin întâlniri directe, cât şi prin continuarea cu succes a proiectelor bilaterale pe termen lung. 2016 a fost un an foarte important pentru noi, mai ales având în vedere contextul aniversar. Pe lângă angajamentul asumat și anunțat pe termen lung, pe care îl vom duce mereu mai departe, am investit constant pentru viitor cu scopul de a merge mai departe pe drumul inovării la nivel global și local", spune Hervé de Froment, General Manager Nestlé România.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel