Potrivit purtătorului de cuvânt al şantierului, Corina Pârvu, construcţia navei a durat un an şi o lună, nava având ca misiune cazarea personalului şi transferul acestuia către turbinele eoliene din Marea Nordului precum şi eficientizarea timpului de lucru.
'Şantierul a proiectat nava astfel încât ascensorul către pasarelă are acum şase platforme de acces. Aceasta înseamnă că personalul poate întotdeauna să acceseze pasarela evitând folosirea scărilor. Luând în considerare avântul industriei turbinelor eoliene şi tendinţa acestora de a avansa către mare, acest concept personalizat garantează accesul confortabil, rapid şi sigur către turbine, cu costuri mai reduse, în peste 80% din situaţii, inclusiv în cazul celui mai dificil scenariu şi anume condiţiile din partea centrală a Mării Nordului. Având o lungime de 90 metri, nava este prevăzută cu un sistem de acces cu compensare a mişcării (walk-to-work)', a spus Pârvu. Nava lansată vineri este cea de-a zecea navă lansată la apă, de la începutul anului şi până acum, în Şantierul Naval din Galaţi.
[citeste si]
Despre corvete
Potrivit directorului de resurse umane al companiei, Florin Spătaru, şantierul va construi şi lansa la apă, până la finalul anului, între 22 şi 24 de nave, săptămâna viitoare urmând deja să stabilească detaliile pentru construcţia a trei noi nave - una de cercetare şi două de pasageri.
Cât priveşte construcţia sau nu la Şantierul Naval din Galaţi a celor patru corvete militare pentru armata română, conducerea şantierului se abţine să comenteze.
,,Şantierul Naval construieşte nave militare din 2004, deci suntem de destul de mult timp pe piaţă, însă decizia de construcţie a corvetelor nu ne aparţine, de aceea aşteptăm să vedem ce se întâmplă. Totuşi, suntem pregătiţi pentru orice provocare am avea. Avem capabilitatea să construim nave militare, dar deocamdată discuţiile de până acum nu vizează în mod esenţial şantierul nostru, deocamdată proiectul nu este în stadiul unei execuţii şi planificări, deci nu ne putem pronunţa', a declarat Florin Spătaru.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Orașul din România unde nu există ambuteiaje. Titi Aur: De ce se circulă extraordinar, în ciuda faptului că e foarte aglomerat / video
- Naty Badea: Nu mai este de trăit în Italia. Mie îmi este foarte teamă chiar și să merg pe stradă
- Proiectul Ministerului de Interne care vizează îmbunătățirea și modernizarea sistemului. Bogdan Despescu, explicații / video
- "Sunt distrusă psihic". Ilona și Ristei, cădere nervoasă: "Este un fel de Sandu Ciorbă, ȋn chineză!"
- USR, proiect de lege privind trimiterea pacienților de la stat la privat. Rafila, reacție
- Aderarea completă a României la Schengen. Comisarul European pentru Afaceri Interne, anunț important. Când ar putea fi eliminate și controalele la frontierele terestre
- Previziunea lui Ciuvică privind alegerile pentru Primăria Capitalei: Ia peste 40% / video
- Avocatul Poporului vrea să le facă dreptate „copiilor pandemiei” care au pierdut doi ani de școală
- Epidemie de gripă și scarlatină în România! Informații de ultimă oră
- ANAF a publicat Ghidul privind tratamentul fiscal aplicabil veniturilor obținute de persoanele fizice din prestarea unor activități de înfrumusețare/întreținere corporală
- Nu e perioada planurilor. Daniela Simulescu: Să nu te superi că lucrurile nu ies cum ai visat azi-noapte!
- Cum a ajuns obez un copil de mare sportiv. Psiholog: Și-a arătat trei traume din două propoziții
- Sectorul 1, după ce Clotilde a promis creșe, grădinițe și școli: 800 de copii au rămas de din afară