Mister total: De ce au fugit Traian Preoteasa, șeful CFR Călători, și Călin Mitică, patronul TFC și al Remarul 16 Februarie, când au fost surprinși împreună la mall? FOTO
Traian Preoteasa, șeful CFR Călători, și Călin Mitică, patronul TFC și al Remarul 16 Februarie, au fost fotografiați împreună la Băneasa Mall. Când au văzut acest lucru, au luat-o la fugă în direcții diferite, unul pe scări, în sus, altul pe ieșirea de urgență.
Patronul Club Feroviar se afla în mall Băneasa când i-a observat, într-un colț, pe Traian Preoteasa și Călin Mitică, aparent ascunși. Când s-a apropiat de cei doi, întrebându-i ce fac, au rupt-o la fugă, conform site-ului clubferoviar.ro.
Patronul TFC și al Remarul 16 Februarie a fugit pe scări în sus. Șeful CFR Călători a fugit pe ieșirea de urgență, iar, când a deschis ușa, a pornit toate alarmele din mall.
Sursa citată întreabă: dacă nu aveau nimic de ascuns, de ce au fugit?
Remarul 16 Februarie din Cluj-Napoca, reparator de material rulant deținut de Călin Mitică, ține sechestrate de cinci ani șase automotoare ale CFR Călători. Această stare de fapt este consemnată inclusiv de un Raport de Control la CFR Călători, dat publicității la finele lunii aprilie 2020 de Corpul de Control al Prim-Ministrului, în care se calculau și pierderile suferite de operatorul feroviar de stat, precizează sursa anterior menționată.
Cele șase automotoare sunt și acum în curtea societății Remarul 16 Februarie, iar cei care s-au perindat pe la conducerea CFR Călători, inclusiv Traian Preoteasa, nu au făcut plângere penală, ci s-au mulțumit să intenteze un proces civil care, evident, trenează.
Iată ce mai notează: ”În altă ordine de idei, în prezent se derulează programul de modernizare a 55 de locomotive electrice destinate remorcării trenurilor de călători, conversia a 20 de locomotive diesel hidraulice de manevră în locomotive electrice cu acumulatori și modernizarea a 139 de vagoane de călători. Licitațiile sunt în curs, banii sunt asigurați din PNRR, iar Călin Mitică deține un reparator de material rulant care poate participa la licitație. Or, o astfel de imixtiune poate pune în pericol întreg proiectul derulat cu bani europeni”.
Omul de afaceri mai deține și un operator de transport feroviar de călători, Transferoviar Călători, care are cea mai mare cotă de piață, după operatorul de stat. Trenurile TFC circulă și pe magistrale, cum ar fi București-Constanța,, unde fac concurență directă garniturilor CFR Călători.
Președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România, Rodrigo Maxim, a declarat, când a aflat de cele mai sus menționate: ”Oare câte dovezi îi mai trebuie ministrului Transporturilor, domnul Sorin Grindeanu, să înțeleagă că actuala conducere a CFR Călători distruge din interior CFR Călători?”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News