Data publicării:
Metoda curierilor din SUA sau Germania, IMPOSIBIL de aplicat în România. Acolo nimeni nu îndrăznește să facă așa ceva!
După articolul ” Afirmația care a scos din minți un curier din București. Ce-a urmat întrece orice imaginație! ORICINE o poate păți ”, un cititor ne-a scris cum se procedează în Statele Unite ale Americii.
”Nu stiu cum este in UK, dar stiu cum este in SUA. Curierul nici nu te suna, nici nu iti da SMS. Trece, de la o adresa la alta, suna la usa, daca este cineva acasa iese si ridica coletul, daca nu, lasa coletul si pleaca. Il ridici cand vii acasa.
Numai ca acolo nu prea indrazneste nimeni sa-l fure, cum s-ar intampla la noi. Frica de autoritati este mult mai mare si nici nu sunt atatea fandoseli "democratice " in a condamna un hot la puscaie, iar puscariile nu sunt case de odihna”, a scris cititorul DC News.
Trei diferenţe Germania versus România
Și preşedintele băncii Raiffeisen România, Steven van Groningen, vorbea recent despre acest subiect în contextul în care tot mai mulți români se plâng de firmele de curierat.
”Să vă spun o scurtă istorie, care mi-a fost relatată de patronul unei companii de curierat. Unul dintre angajaţii lui, un şofer, a plecat să muncească în Germania, şi după mai mult timp fostul patron l-a întrebat câte livrări face în Germania. Omul i-a zis că 140 de livrări pe zi. Iar patronul din România i-a zis că e imposibil, deoarece aici se fac 70 de livrări pe zi - cifrele pe care vi le spun sunt aproximative.
Şi atunci patronul a început să compare condiţiile acelui serviciu furnizat în Germania cu cel furnizat în România. Maşinile de livrări erau identice, softul era acelaşi, iar după ce a comparat toate aspectele, au reieşit trei diferenţe: în România, plata se face, se pare, la livrare, deci faptul că acel curier încasează cash încetineşte procesul livrărilor.
Apoi, în România foarte mulţi oameni par să dorească să deschidă pachetul ca să vadă dacă obiectul e cel comandat. În al treilea rând e faptul că în Olanda sau în Germania, când (destinatarii, n.r.) nu sunt acasă, firma livrează la vecini, la cea mai apropiată adresă unde deschide cineva uşa, sau, dacă locuieşti departe, pachetul ţi se lasă pur şi simplu în faţa uşii. Aceste lucruri nu se întâmplă în România. Iar întrebarea mea despre chestiunea încrederii este: din cauza lipsei de încredere din societate, mi se pare foarte greu să văd cum putem aplica aceleaşi măsuri necesare pentru creşterea productivităţii, ca să ajungem la productivitatea din Germania, iar atunci când ne uităm în jurul nostru în România vedem peste tot această lipsă de încredere”, a apreciat Steven van Groningen.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News