Sub brandul românesc "Succes" sunt deschise peste 150 de magazine în nouă județe din țară și Capitală. Cifra de afaceri se ridică la 250 de milioane de lei. Și-a început activitatea în urmă cu 19 ani. Inițial, avea ca principal domeniu de activitate comerţul en-gross şi en-detail cu produse alimentare, băuturi şi tutun, dar şi cu produse nealimentare. Sub brandul "Succes" s-a dezvoltat un adevărat grup, cu activități de la comerțul de carburanți la producția de panificație și prelucrarea lemnului la HoReCa. Componența de retail alimentar are cea mai importantă pondere în businessul de 350 de milioane de lei, reprezentând 70%, adică 250 de milioane de lei.
În vreme ce retailerul Profi analizează toate magazinele Succes, fiind interesat să cumpere câteva zeci dintre acestea, aflate atât în Bucureşti, cât şi în provincie, Mega Image se uită doar către cele circa zece magazine din Capitală, scrie Ziarul Financiar, citând surse din piață.
Surse din presă citate de ZF spun că "era normal să vândă", acesta fiind și scopul pentru care a construit această rețea.
Jucătorii moderni de retail și-au triplat, prin expansiunea agresivă, numărul de magazine în plină criză financiară și chiar au scos din business mulți dintre ei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Știați că un singur stat din Europa are graniță terestră cu Africa iar 9 din 10 români răspund greșit
- Culmea prostiei în hipermarketuri. O decizie bizară pe care marii retaileri o iau și care stârnește furia românilor
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- De ce scăpăm greu de burtă. Carmen Burmă: Poți să faci un milion de abdomene, nu se va vedea
- Horoscop 6 mai: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Discuții aprinse, în a doua zi de Paști, pentru o zodie. Îți fac rău!
- Horoscop 6-12 mai 2024: Zodia care s-a certat cu toată lumea. Daniela Simulescu: „Îți recomand mai mult pragmatism” /video
- Ploi abundente, grindină și vânt puternic în prima zi de Paști. Județele vizate de fenomenele meteo extreme
- Nu s-a mai întâmplat de 23 de ani în SUA. Adrian Mitroi: Inflația este lipicioasă, iar dolarul este prea tare
- Acuzații în presa austriacă: Dronele militare rusești folosesc AI dezvoltat cu Kaspersky
- De ce nu ni se arată cum se fac crenvurștii. Bulai: Am văzut cu ochii mei ce se întâmplă la o fermă de curcani / video
- Camelia Csiki, despre campaniile online împotriva Regelui Mihai: Tinerii needucați cred ce le spun bunicii despre Ceaușescu
- Paradox pentru Vărsător de Paști. Daniela Simulescu: Sunteți între două lumi permanent
- Iohannis, la Washington să-și ridice premiul. Chirieac: Niciun motiv să cheltui banii contribuabilului