Mega Image și Profi au pus ochii pe cel mai puternic jucător românesc de retail
Mega Image și Profi se extind agresiv pe piața românească, în detrimentul chiar și al celui mai puternic jucător românesc de retail.
Sub brandul românesc "Succes" sunt deschise peste 150 de magazine în nouă județe din țară și Capitală. Cifra de afaceri se ridică la 250 de milioane de lei. Și-a început activitatea în urmă cu 19 ani. Inițial, avea ca principal domeniu de activitate comerţul en-gross şi en-detail cu produse alimentare, băuturi şi tutun, dar şi cu produse nealimentare. Sub brandul "Succes" s-a dezvoltat un adevărat grup, cu activități de la comerțul de carburanți la producția de panificație și prelucrarea lemnului la HoReCa. Componența de retail alimentar are cea mai importantă pondere în businessul de 350 de milioane de lei, reprezentând 70%, adică 250 de milioane de lei.
În vreme ce retailerul Profi analizează toate magazinele Succes, fiind interesat să cumpere câteva zeci dintre acestea, aflate atât în Bucureşti, cât şi în provincie, Mega Image se uită doar către cele circa zece magazine din Capitală, scrie Ziarul Financiar, citând surse din piață.
Surse din presă citate de ZF spun că "era normal să vândă", acesta fiind și scopul pentru care a construit această rețea.
Jucătorii moderni de retail și-au triplat, prin expansiunea agresivă, numărul de magazine în plină criză financiară și chiar au scos din business mulți dintre ei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News