Într-un interviu acordat cotidianului The Independent, Sir Martin Sorrell, directorul executiv al WPP, sugerează că tonul xenofob al campaniei de referendum din 2016 a făcut un mare rău care trebuie reparat, iar tratatul de la Bruxelles din 8 decembrie asupra drepturilor cetățenilor Uniunii Europene este primul pas necesar.
"Aceasta înseamnă că vom continua să atragem to ce este mai bun și mai strălucitor din întreaga Europă continentală chiar și după Brexit, ci să reparăm daunele făcute deja brandului britanic de retorica de divizare din timpul și după campania de referendum" a spus el.
În perioada premergătoare referendumului, campania oficială "Vote Leave" a accentuat avantajele reducerii imigrației și a afirmat că Turcia era pe punctul de a adera la Uniunea Europeană. Oficiali ai poliției britanice au arătat, de asemenea, o creștere a numărului crimelor "din ură" în urma votului.
Îngrijorarea provine din faptul că cele mai recente statistici oficiale privind migrația au arătat o creștere accentuată a numărului de cetățeni ai UE care părăsesc Regatul Unit în cursul anului 2017.
Sir Martin a spus că WPP, pe care a înființat-o în 1985 și care, în prezent, are o valoare de aproximativ 17 miliarde de lire sterline datorită recentelor achiziții, are un interes deosebit față de bunăstarea cetățenilor UE în Marea Britanie, deoarece compania are aproape 17 000 de angajați, aproximativ 15% din forța de muncă.
În unele divizii, proporția europenilor este de 30%.
Sir Martin, care a sprijinit-o pe Remain în referendum, afirmă, de asemenea, că, în ciuda înțelegerii de la Bruxelles din această lună, există o "cale lungă de parcurs" pentru a pune capăt nesiguranței firmelor din Regatul Unit cu privire la viitoarele relații comerciale cu Europa.
"Incertitudinea va fi un fapt al vieții de afaceri pentru cel puțin atâta timp cât este nevoie pentru a negocia o nouă relație comercială cu UE, dacă există una", a spus el.
"Până se va întâmpla acest lucru, multe companii vor continua să amâne sau să anuleze decizii de a investi în Marea Britanie", a mai spus Sir Martin Sorrell, directorul executiv al WPP, în interviul pentru The Independent.
WPP este cel mai mare grup de servicii de comunicații din lume,având peste 200.000 de angajați, care lucrează în 3.000 de birouri din 113 țări.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Fructul pe care japonezii îl mănâncă pentru a-și proteja memoria
- SUA încetează furnizarea de rachete Patriot către Ucraina: Spania și Japonia intervin
- Incendiu puternic în zona Aviației din Capitală / Galerie foto - video. Update: A fost emis RO-ALERT
- Florin Piersic a fost operat de urgență. Medicii i-au descoperit o infecție la genunchi
- Programul Casa Verde Fotovoltaice, deblocat. Laurențiu Neculaescu (AFM): Documentul care e obligatoriu la decontare / video
- Ce este „Slow living”-ul și cum poate redefini calitatea vieții în era modernă
- Rabla Clasic și Rabla Plus. Neculaescu (AFM): Banii pentru mașini clasice, în scădere / Cât primești dacă îți cumperi o mașină electrică
- Traian Băsescu - Marian Vanghelie, ceartă în direct! ”Vedeți ce spuneți că eu am înregistrări”/ ”O să iasă la lumină”. Fostul președinte a închis telefonul
- Firmele chineze se retrag "în subteran" în privința plăților către Rusia. Băncile nu mai au încredere - Reuters
- Vești bune din Austria: Partidul Poporului, ÖVP, blocat pe locul al treilea. Nehammer nu va mai fi premier