Data actualizării:
Data publicării:

Manevra unor șoferi de la Uber cu banii dumneavoastră de pe curse. ORICINE o poate păți! Răspunsul companiei

Autor: Anca Murgoci | Categorie: Stiri
WhatsApp

Sunt șoferi care fac anumite manevre clienților, dar Uber rezolvă imediat problema. Trebuie doar să explicați ce s-a întâmplat.

Am chemat o mașină pentru a merge pe un traseu scurt: Calea Dorobanți - Casa Presei, prețul cursei fiind 12 lei. Aplicația mi-a arătat că vine un șofer. Am tot așteptat, mi-a dat mesaj în engleză (deși era clar că sunt româncă pentru că apare numele în aplicație, iar el român) în care mi-a scris că a ajuns. Doar că nu era nicăieri. Am mai stat două minute și am vrut să-l sun. Doar că tocmai ce anulase cursa. În momentul în care șoferul anulează cursa aparent ”din cauza” clientului, ți se iau 12 lei din cont. Imediat am făcut altă solicitare, iar în trei minute a venit alt șofer care a găsit foarte repede locul unde eram.

Cursa 12 lei vs. anulare cursă 12 lei

Ce a făcut practic șoferul? Știind că am cerut o mașină pentru o cursă scurtă care costa doar 12 lei, a preferat să ia acei bani anulând cursa. De ce să mai meargă el să ducă clientul la destinație când a putut, mai bine, să ia aceeași sumă nefăcând nimic? Am făcut solicitare către Uber explicând situația și banii mi-au fost returnați foarte rapid sub formă de credite. 

Iată răspunsul Uber:

”Ne pare rău să auzim că nu ai reușit să efectuezi această călătorie, Anca.

Ți-am rambursat această cursă sub formă de credite pe care le poți folosi în cadrul curselor viitoare. Creditele Uber nu au un termen de expirare și se vor aplica automat următoarei curse. Cu toate acestea, dacă vei dori să păstrezi aceste credite pentru o cursă viitoare, poți activa sau dezactiva creditele după ce stabilești destinația sau înainte de a selecta opțiunea de vehicul dorită.

Ne propunem ca pasagerii să aibă o experiență plăcută atunci când solicită o cursă prin aplicația Uber, astfel că apreciem că ai împărtășit cu noi feedback-ul tău. Acesta ne ajută la îmbunătățirea calității serviciului.

Dacă te mai putem ajuta și cu altceva, te rugăm să ne anunți”.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel