Data publicării:
Mai mulți cititori s-au plâns că au probleme cu George de la BCR. Banca spune că de vină este Internetul
Cititorii DC News ne-au semnalat că Serviciul de Internet Banking George a BCR „pică foarte des” și cu greu se pot face plăți.
Prin urmare, am sunat la BCR pentru a avea un punct de vedere în acest caz. Ni s-a comunicat că nu s-au înregistrat probleme de funcționalitate a Serviciul de Internet Banking George.
„Nu putem plăti taxele pentru că sistemul George este picat”, ne-au spus cititorii.
Reprezentanții BCR spun că de vină este... „Internetul”.
“Nu am avut nicio problemă de funcționalitate în ultima perioadă. Unde pot fi probleme punctuale, pot fi de la inter-conexiune sau de conectivitate a device-ului pe care îl pot folosi. În momentul în care avem întreruperi, acestea sunt anunțate. De exemplu, am avut o întrerupere de mentenanță anunțată pentru intervalul orar 03-04 în weekend. Dacă sunt probleme punctuale le putem rezolva ca atare, dacă sunt probleme de funcționalitate mai ample a platformei le anunțăm, chiar dacă este neprogramată, pe toate canalele pe care le avem la dispoziție. În momentul în care avem întreruperi programate le anunțăm cu 3-4 zile înainte. Când sunt neprogramate, se pot întâmpla și astfel de lucruri, le anunțăm către clienți sau pe tot ceea ce înseamnă platformă de comunicare.“, ne-au transmis reprezentanții BCR.
Ulterior, cititorii ne-au spus că au fost chiar la ghișeu.
Dacă ați întâmpinat probleme de acest fel cu BCR, vă rugăm să ne scrieți pe adresa [email protected].
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News