Preşedintele producătorului nipon Toyota a declarat pentru Financial Times: 'Vedem direcţia premierului Marii Britanii, deci trebuie să luăm în considerare, împreună cu furnizorii, cum poate supravieţui compania noastră'.
Solicitat să răspundă acestei declaraţii, purtătorul de cuvânt al premierului Theresa May a precizat: 'Industria auto şi sectorul financiar sunt şi vor fi domeniile cheie pentru noi, deoarece ajunge la perioada de negocieri, uitându-ne cum putem asigura cel mai bun acces posibil la piaţa europeană pentru sectoarele noastre cheie'.
[citeste si]
Analiştii apreciază că, în funcţie de rezultatele negocierilor, Brexitul ar putea avea ca rezultat noi tarife comerciale care vor afecta competitivitatea exporturilor de vehicule din Marea Britanie către UE şi restul lumii. Marea Britanie rămâne a doua mare piaţă auto din Uniunea Europeană, în urma Germaniei, dar înaintea Franţei, Italiei şi Spaniei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol