Liviu Popovici, președinte Romanian Bookmakers, la DC News. Industria jocurilor de noroc, singura care a ales să investească într-o campanie națională pro-vaccinare
Autor: Anca Murgoci | Publicat pe: 05 mai, 08:06
WhatsApp
Liviu Popovici, presedinte Romanian Bookmakers, la DC News. Industria jocurilor de noroc, singura care a ales să investească într-o campanie națională pro-vaccinare
Liviu Popovici, președinte Romanian Bookmakers, este invitatul de miercuri, 5 mai, de la DC News, DC News TV și DC Medical. Emisiunea va fi live de la ora 11.00.    

Industria jocurilor de noroc este singura industrie care a ales să investească într-o campanie națională pro-vaccinare. Investiția este neașteptată în contextul în care industria a funcționat doar o singură lună în 2021, pierderile financiare sunt imense - pentru că industria deține spații comerciale mari, pentru care plătește impozite.

Pentru prima oară, 20 de companii au renunțat la rivalitate și concurență, lucrează pentru o miză comună. Pe Facebook, în total aceste companii au 4 milioane de urmăritori. În fiecare zi postăm un testimonial din partea unui angajat vaccinat, argumente pro vaccinare și demontăm mituri despre imunizare.

De ce o campanie națională?

Campania pro-vaccinare îi țintește pe angajații industriei, pe clienții industriei, dar și pe angajații altor sectoare afectate puternic de pandemie. De exemplu, între Horeca, turism și gambling sunt multe asemănări. Angajații din aceste industrii au descoperit în același timp ce înseamnă șomaj tehnic, incertitudinea zilei de mâine.

Câți angajați s-au vaccinat?

Avem 45.000 de angajați, ei erau trecuți în etapa a III-a de vaccinare, iar în mai puțin de 1 lună - aproape 50% s-au vaccinat. Sunt rate record. Țintim ca până la finalul lunii să ajungem la o rată de vaccinare de 75%. Dar miza nu sunt angajații. Ci clienții și familiile lor. Clienții au încredere în angajații noștri, un angajat vaccinat devine o carte de vizită pentru vaccinare și vaccinuri.

Faceți un favor statului?

Marele pierzător este statul român. În fiecare zi în care industria jocurilor de noroc nu funcționează, statul nu încaseaza taxe directe și indirecte de 2,5 milioane de euro pe zi. Sunt bani cu care puteau fi construite spitale, cumpărate echipamente medicale.

Care e povestea din spatele reclamelor?

Spoturile din campania pro-vaccinare a jocurilor de noroc sunt atipice. Spre deosebire de spoturile clasice, dinamice, cu personalități și vedete, cu îndemnuri la câștig, cu muzică upbeat, în spoturile actuale nu apar actori ci angajați reali care reprezintă 20 dintre cele mai importante companii din sector. Sunt angajați din toate eșaloanele, de la oameni din săli la middle și top management, oameni de toate vârstele. Spoturile nu au muzică pentru că am vrut să scoatem în evidență mesajele, dar și chipurile oamenilor care reprezintă industria. Secundar, vrem să transmitem și adevărul despre angajații industriei: sunt foarte mulți tineri, care și-au plătit facultatea lucrând într-o sală de jocuri, cresc în companie, învață și fac rapid trecerea de la sala de slot machines la ”birouri”.

Despre toate aceste subiecte vom discuta cu Liviu Popovici, președinte Romanian Bookmakers, invitatul de miercuri, 5 mai, ora 11.00, de la DC News, DC News TV și DC Medical.

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
Crossuri parteneri
DCBusiness.ro
DCBusiness.ro
DCMedical.ro
DCMedical.ro
StiriDiaspora.ro
StiriDiaspora.ro
DefenseRomania.ro
DefenseRomania.ro
Spectacola.ro
Spectacola.ro