Lamă de cutter, în mâncare, într-un restaurant. Clientul a făcut reclamație. Ce i s-a răspuns
Un incident grav a avut loc la un restaurant din Galați, unde un client a găsit o lamă în mâncare. Bărbatul a făcut plângere la Protecția Consumatorului, dar reprezentanții restaurantului fac și ei verificări, însă neagă că lama ar fi ajuns în farfuria clientului din cauza lor.
Mai multe echipe de inspectori vor fi trimise la restaurantul din Galați, unde un client a reclamat că a găsit în mâncare o lamă de cutter. Clientul a făcut reclamații la Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor și la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor, iar inspectorii vor încerca să afle cum a ajuns obiectul ascuțit în farfurie. Reprezentanții restaurantului nu au o explicație pentru incident și anunță că fac verificări.
Incidentul a avut loc miercuri, iar clientul susține că a găsit lama în farfurie, în timp ce mânca. El le-a arătat obiectul ascuțit reprezentanților restaurantului, iar joi, gălățeanul a făcut reclamații. Surse din rândul anchetatorilor susțin că restaurantul va fi atent verificat, însă modul în care lama a ajuns în mâncare va fi greu de demonstrat. În cazul în care vor fi găsite probe, patronii restaurantului riscă o amendă.
Între timp, reprezentanții unității i-au anunțat pe jurnaliști că regretă incidentul și că au demarat propria anchetă. Ei au verificat tot stocul de marfă și nu-și explică cum a ajuns lama în mâncare, mai ales că restaurantul nu folosește astfel de obiecte. Administratorii unității au precizat că nu au solicitat bani pentru porția de mâncare în care a fost descoperită lama de cutter și că nu sunt speriați de controalele care vor urma.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News