Data actualizării:
Data publicării:

Konica Minolta, bilanț la 25 de ani în România

Autor: Crişan Andreescu | Categorie: Economie
WhatsApp

Konica Minolta Business Solutions România, lider pe piața de printing și furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, a împlinit anul acesta 25 de ani de activitate pe piața din România. Konica Minolta s-a dezvoltat ca o companie cu adevărat centrată pe client, toate acțiunile și procesele de afaceri având la bază angajamentul de a aduce inovații și plus valoare pentru clienți.

Compania Minolta România a fost înființată în anul 1991 și a reușit să se poziționeze ca lider pe piața echipamentelor laser color de birou încă din 1998. În urma fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. - în data de 1 octombrie 2003, a fost fondată Konica Minolta Business Solutions România, pe structurile companiei Minolta România.

În portofoliul companiei, în prezent, se regăsesc: echipamente digitale multifuncționale alb-negru și color (ce oferă funcții complexe de printare, copiere, scanare, fax, e-mail și arhivare electronică), imprimante, precum și sisteme digitale de producție. De asemenea, Konica Minolta oferă soluții integrate pentru managementul documentelor, servicii optimizate de printare și mentenanță proactivă (24 de ore din 24). Noile direcții strategice ale companiei sunt dezvoltarea pe segmentul de management al informației, prin intermediul soluțiilor de tip Enterprise Content Management și Optimised Business Services, precum și intrarea pe piața de imprimare industrială, cu o gamă largă de aplicații precum printarea pe ambalaje, etichete și materiale textile.

Konica Minolta Business Solutions România – lider pe piața de echipamente multifuncționale laser A3 timp de 18 de ani

În anul 2015, Konica Minolta Business Solutions România a înregistrat o cifră de afaceri de peste 23 milioane euro, și de aproximativ 11 milioane euro în prima jumătate a anului fiscal 2016. Compania a obținut o cotă de piață de peste 69% pe segmentul de sisteme de producție color și alb-negru și de 36% pe segmentul de echipamente multifuncționale laser A3 color și alb-negru, în prima jumătate a anului fiscal 2016. Konica Minolta își menține poziția de lider incontestabil pe piața de echipamente de producție și de multifuncționale laser A3.

Konica Minolta dedică succesul activităților sale angajaților, clienților și partenerilor

• Compania are în prezent 165 angajați; 100 dintre aceștia activează la sediul din București și 65 în sucursalele din țară (Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Iași și Timișoara – înființate încă din anul 1994).

• Konica Minolta Business Solutions România a devenit un partener de încredere și un consultant profesionist pentru companii de toate mărimile și din industrii diferite. Astfel, compania a înregistrat un număr total de aproximativ 10.000 clienți. Printre cei mai importanți clienți, se enumeră: Banca Comercială Română, ING Bank România, Lidl Discount, Heidelberg Holding, Kronospan Sebeș, Kruk România, Egis România, PIM, Lafarge, Asigurarea Românească - ASIROM și Coca-Cola Hellenic România.

• Konica Minolta Business Solutions România are o rețea de distribuție de peste 40 de parteneri, care furnizează produse și servicii pentru echipamentele Konica Minolta.

• În decursul celor 25 de ani de activitate, Konica Minolta Business Solutions România a vândut peste 100.000 de echipamente.

• Anul trecut, Konica Minolta Business Solutions România s-a clasat pe locul II pentru „dezvoltarea generală a afacerilor Konica Minolta Business Solutions din Europa", în urma unei evaluări după criterii complexe de performanță în cadrul grupului.

[citeste si]

Helmut Ignat, director general Konica Minolta Business Solutions România: „Minolta a intrat pe piața din România în 1991 prin vânzarea de copiatoare analogice și faxuri cu hârtie termică. După 25 de ani de dezvoltare continuă, oferim clienților noștri servicii complete și complexe de management al documentelor, atât în format tipărit, cât și în format electronic. Felicitări echipei și multe mulțumiri partenerilor și clienților care ne-au susținut de-a lungul celor 25 de ani de existență!"

Protecția mediului și responsabilitate socială

Acțiunile companiei Konica Minolta Business Solutions România sunt orientate permanent spre eliminarea sau reducerea efectelor nocive asupra mediului. Toate produsele Konica Minolta dețin, în prezent, cele mai importante certificări la nivel mondial: ISO 14001, ISO 15408, ISO 9000, Energy Star și Blue Angel.

Konica Minolta își arată răspunderea față de comunitate, implicându-se activ în diferite proiecte de responsabilitate socială și de mediu. Astfel, Helmut Ignat, directorul general Konica Minolta Business Solutions România, este și unul dintre fondatorii Asociației Parcul Natural Văcărești, ce a inițiat o campanie intensă pentru ca zona naturală „Acumulare Văcăreşti" să fie declarată parc natural, cu denumirea „Parcul Natural Văcăreşti", și să dobândească statutul de arie naturală protejată. De asemenea, Konica Minolta sprijină proiecte precum "Let's do it, Romania" și competiții sportive precum cele organizate de Federația Română de Tenis și Comitetul Olimpic Sportiv.

Konica Minolta Business Solutions România – retrospectivă a 25 de ani de activitate

Aniversarea celor 25 de ani de activitate este un bun prilej de retrospectivă a celor mai importante momente din istoria Konica Minolta Business Solutions România.

• În anul 1991, începe istoria companiei în România, cu prima reclamă „Chemați oamenii de la Minolta".

• În 1994, Minolta România deschide filiale în cele mai importante orase ale tarii.

• În 1995, Minolta România introduce contractul de Service și Materiale cu 3 ani garanție pentru echipamente.

• În 1998, Minolta România devine lider pe piața echipamentelor laser color de birou.

• În 2003, Minolta România se transformă în Konica Minolta Business Solutions România (BSR), în urma fuziunii dintre cele două corporații.

• În 2006, Konica Minolta BSR devine lider pe piața echipamentelor profesionale de producție digitală color pentru tipografii.

• În 2007, se lansează o noua gamă de echipamente color de birou sub denumirea de "bizhub".

• În 2010, se lansează conceptul OPS - Servicii Optimizate de Printare.

• În 2012, Konica Minolta Business Solutions România începe distribuția de echipamente Develop, ca urmare a strategiei de dual branding a grupului.

• În 2014, Konica Minolta Business Solutions România își extinde portofoliul de produse cu soluțiile de tip ECM – Enterprise Content Management.

• În 2015, Konica Minolta devine Microsoft Silver Partner pentru competența "Content & Collaboration".

• În 2016, Konica Minolta Business Solutions România consolidează conceptul "More than Printing. Information Management". La finalul a 25 ani de activitate pe piața din România, Konica Minolta își continuă filosofia de a da formă ideilor împărtășite ("Giving shape to ideas") și de a crea noi valori, oferind tehnologii integrate și versatile, produse inovative și servicii, cu o întelegere aprofundată a problemelor actuale, pentru a aduce beneficii atât clienților, cât și societății în general.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel