Data publicării:

Kinder nu va mai conţine ouă provenite de la găini ţinunte în cuşti

Autor: DCNews Team | Categorie: Arhiva
WhatsApp
oua kinder
oua kinder

Compania Ferrero a luat decizia de a renunţa complet la ouăle provenite de la găini ţinute în cuşti.

Vier Pfoten salută această decizie, considerând-o un pas major în lupta pentru reducerea suferinţelor provocate animalelor. Fundaţia cere şi altor producători să urmeze exemplu companiei Ferrero.

Ferrero, printre ale cărei branduri se numară ouale Kinder, Nutella bomboanele Raffaello sau Tic-tac, a fost prima companie care a răspuns pozitiv la solicitarea nu a nu mai folosi astfel de produse. Recent, compania a anunţat începerea procesului de eliminare a cuştilor din fermele care furnizează ouale, de pe teritoriul Germaniei, Italiei, Franţei şi Suediei. Pe termen lung, Ferrero va colabora cu Vier Pfoten pentru dezvoltarea şi îmbunătăţirea sistemului de creştere a găinilor la sol, în aer liber.

„Prin aceasta decizie, Ferrero contribuie la reducerea suferinţei a milioane de găini ţinute în condiţii chinuitoare în cuşti. Salutăm decizia Ferrero de a-şi asuma rolul de deschizator de drumuri”, a declarat Gabriel Paun, director de campanii Vier Pfoten International.

Potrivit Vier Pfoten, unele dintre cele mai mari companii din industria alimentară, precum Ferrero, Kraft, Nestle şi Unilever, cerându-le un angajament public că nu vor mai folosi ouăle produse prin sistemul vechi. Fundaţia a descoperit că multe dintre aceste companii încă mai folosesc aceste ouă ca ingrediente pentru numeroase produse, fără să includă specificaţii pe eticheta acestora.

„Milioane de găini suferă în continuare din cauza condiţiilor chinuitoare din cuşti. Consumatorii sunt din ce în ce mai preocupaţi de tortură la care sunt supuse găinile ouatoare în fermele industriale. Din nefericire, un număr mare de producători alimentari încă mai folosesc aceste oua în produse precum dulciurile, produsele de patiserie, pastele, maioneză sau sosurile, fără a-şi informa consumatorii. Suferinţa găinilor nu mai trebuie să fie un ingredient secret. Cerem tuturor producătorilor să demonstreze respectul faţă de consumatori şi să urmeze exemplul companiei Ferrero”, a mai spus Gabriel Paun.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel