Investiţiile cu 30% mai mari pe piaţa imobiliară românească, în 2011
Volumul investiţional pe piaţa imobiliară din România va avea o creştere de cel puţin 30% în 2011, ajungând la aproximativ 400 milioane euro, în condiţiile în care nivelul investiţiilor imobiliare din Europa a crescut în medie cu 40% în ultimele şase luni, a declarat directorul de marketing al companiei Be Igloo, Nimrod Zvik.
”În momentul în care oamenii de afaceri străini decid că e momentul oportun pentru investiţii, atunci România va intra pe lista lor scurtă. Unii vor renunţa, speriaţi de instabilitatea economică locală, dar alţii vor miza pe redresarea realităţii economice şi vor veni aici. Tocmai de aceea, estimez că volumul investiţional va avea o creştere de cel puţin 30%, ajungând deci la cam 400 milioane euro”, a spus Nimrod Zvik, care a amintit că ”România este deja un teren cunoscut pentru investitorii internaţionali, datorită reputaţiei de a fi una dintre cele mai râvnite locaţii pentru plasat bani, pe care o avea în 2008”, a spus Nimirod Zvik, citat de Agerpres.
Directorul de marketing de la Be Igloo se aşteaptă la o schimbare în preferinţele investitorilor. Dacă anul trecut ei alegeau să cumpere proprietăţi din segmentul comercial, în perioada de revenire imobiliară europeană, ar trebui să se resimtă un apetit crescut şi pentru proiectele rezidenţiale, mai ales că apartamentele noi sunt o necesitate în România. ”În condiţiile în care statisticile arată că media de persoană/cameră în Bucureşti este de 1,5, construcţia de proiecte vandabile, pe care românii să şi le permită, dar şi de calitate, este absolut necesară”, este de părere Nimrod Zvick.
Conform sursei citate, nivelul investiţiilor în Europa a crescut în medie cu 40%, în ultimele şase luni. ”Pentru jucătorii din piaţa locală de real estate, acest lucru înseamnă promisiunea revigorării. La fel cum criza a lovit indirect România, forţând investitorii să fie retincenţi din cauza problemelor internaţionale, şi finalul ei ar trebui să fie marcat de un elan investiţional resimţit mai întâi în restul lumii”, apreciază directorul de marketing al Be Igloo.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News