Însoţitorii de zbor TAROM, luaţi la ochii. Surse: Apă de ploaie. Presiuni ca să păcălească lumea
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp
În ultima perioadă au apărut tot felul de informaţii cu privire la un plan de restructurare la TAROM, context în care a fost făcut public şi un document prin care se arată care este rezultatul unei evaluări făcute însoţitorilor de zbor. 

Întâmplător sau nu, criza coronavirus urmată de restricţii de circulaţie şi blocarea activităţii companiilor aeriene a venit şi cu zvonuri privind unele disponibilizări care ar putea fi făcute şi la compania aeriană naţională. În acest context a apărut în spaţiul public şi un document, o evaluare făcută însoţitorilor de zbor în care sunt scoase în evidenţă o serie de deficienţe, probleme şi reclamaţii cu privire la aceştia, unii dintre ei fiind chiar acuzaţi că şi-ar însuşi băuturile şi alimentele rămase neconsumate după zboruri. (Sursa: www.air24.ro)

O sursă din cadrul companiei a declarat, pentru DC News, că situaţia este reală, însă lucrurile trebuie înţelese în altă cheie. "Materialele sunt apă de ploaie, sunt special făcute ca să nu se ia nimeni de ei. Partea cu însoţitorii despre care s-a spus că fac, că dreg a făcut puţin deranj. Da, se mai pleacă cu sarsanaua plină la aterizare, cu mâncare şi mai ales băutură neconsumată la bord, dar problema reală este alta. Şi anume că nu există un instrument clar prin care produsele care nu au fost consumate de către pasageri să fie returnate de către TAROM firmei de catering şi să se returneze valoarea lor. Nu. Cantitatea de alimente şi băuturi de la fiecare zbor este stabilită în funcţie de numărul pasagerilor, iar dacă la aterizare rămân produse neconsumate, nu mai interesează pe nimeni", a povestit sursa noastră. 

"Astfel de evaluari sunt 'scăpate' voit în presă ca să se facă presiuni"

"Astfel de evaluari se fac anual şi cred că sunt 'scăpate' voit în presă ca să se facă presiuni, să păcălească lumea, să spună 'uite, trebuie să dăm afară' şi se începe cu ăştia mai mici, mai amărâţi, care fac o muncă dificilă.

Au fost nu ştiu câte cazuri în care au fost semnalate de către pasageri şi bune şi rele. De rele au mai apărut pe ici pe colo, analize etc... Dar alea de  bine nu au apărut niciodată. Şi din cauza asta apare o poveste că e stewardesa acră şi aşa mai departe. Să lei dai salarii de câteva sute de euro şi să îi pui să vină la serviciu în ture... e cam complicat. E o poveste croşetată pentru a fi aruncată în spaţiul public. Problema reală e pe cine dăm afară? TAROM are vreo 1.800 de angajaţi şi din 1.800 sunt vreo sută şi ceva de posturi neocupate", a mai povestit sursa DC News.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel