În perioada că în 15 şi în 23 octombrie, în intervalul 01:00-04:00, nu vor posibile plăţile cu cardurile la POS-uri şi online, tranzacţiile de la ATM-urile ING, iar serviciul Home'Bank nu va fi disponibil.
ING şi-a anunţat clienţii că după incidentul din 10 septembrie a început un proces etapizat de înlocuire a echipamentelor afectate şi de suplimentare a capacităţii de procesare şi de stocare a datelor.
"Noile soluţii tehnice pe care trebuie să le aplicăm şi diversitatea acestora ne obligă să efectuam modificările în mai multe faze succesive. Tehnic vorbind, este imposibil să implementăm aceste acţiuni de la o zi la altă. Vom face însă aceste schimbări în aşa fel încât să nu îţi creăm inconveniente", precizează ING.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol