Influencerițele, somate de autorități să nu mai folosească filtre în reclamele la produse cosmetice
Tinerele de pe Instagram și alte platforme fac reclamă la produse folosind filtre care le modifică tenul și fața
Influencerii care fac reclamă pe rețelele de socializare la diverse produse nu ar trebui să-și aplice filtre pe față pentru a accentua efectul, transmite Autoritatea pentru standardelor publicitare (ASA) din Marea Britanie.
Potrivit BBC, ASA a răspuns campaniei „#filterdrop” (renunțați la filtre, n.r.) care a cerut obligativitatea influencerilor de a spune dacă folosesc sau nu efecte de realitate augmentată pentru a promova produse de îngrijirea tenului sau cosmetice.
Sasha Pallari, de 29 de ani, a inițiat campania în iulie 2020, sperând că va vedea mai multă „piele reală” pe Instagram. Utilizarea filtrelor care modifică fețele tinerelor încă este o problemă dezbătută intens, atrăgând atenția celebrităților, influencerilor, dar și a parlamentarilor britanici.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Ascultă articolul în limba română Listen to the article in English Écoutez l'article en français Playlist audio - ascultă toate știrile
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române