Influencerițele, somate de autorități să nu mai folosească filtre în reclamele la produse cosmetice
Data publicării:
Autor: Neagoe Narcis-Florentin
WhatsApp
Tinerele de pe Instagram și alte platforme fac reclamă la produse folosind filtre care le modifică tenul și fața
Tinerele de pe Instagram și alte platforme fac reclamă la produse folosind filtre care le modifică tenul și fața
Influencerii care fac reclamă pe rețelele de socializare la diverse produse nu ar trebui să-și aplice filtre pe față pentru a accentua efectul, transmite Autoritatea pentru standardelor publicitare (ASA) din Marea Britanie.

Potrivit BBC, ASA a răspuns campaniei „#filterdrop” (renunțați la filtre, n.r.) care a cerut obligativitatea influencerilor de a spune dacă folosesc sau nu efecte de realitate augmentată pentru a promova produse de îngrijirea tenului sau cosmetice.

Sasha Pallari, de 29 de ani, a inițiat campania în iulie 2020, sperând că va vedea mai multă „piele reală” pe Instagram. Utilizarea filtrelor care modifică fețele tinerelor încă este o problemă dezbătută intens, atrăgând atenția celebrităților, influencerilor, dar și a parlamentarilor britanici.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel