Hyperion reprezintă prima ramă electrică din România, construită după '90 de foşti ingineri de la Electroputere Craiova care au înfiinţat o firmă şi au proiectat şi construit acest tren, care poate circula cu o viteză maximă de 160 de kilometri pe oră. Noul tren va intra în producţie la Craiova, compania Softronic obţinând un credit de 4,3 milioane de euro de la Garanti Bank.
Dacă infrastructura i-ar permite, “Hyperion” ar putea să parcurgă distanţa Bucureşti – Braşov în numai o oră, iar Bucureşti – Constanţa, în mai puţin de două ore.
Trenul are 4 vagoane, din care două vagoane motoare, reversibile. Capacitatea de transport este de 180 de locuri, iar confortul interior este comparabil cu cel al oricărui tren modern. Trenul se află de câteva zile în probe şi a obţinut deja permisiunea de transporta călători pe rutele Craiova-Bucureşti şi Craiova-Motru.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- Bătrânica din Germania e istorie: Acum, toți samsarii merg la grădiniță! Nouă tactică pe piața auto second hand
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video