Help Net, un brand pregătit pentru viitor
Bucureşti, 8 decembrie 2014: Lanţul de farmacii Help Net aniversează în acest an 16 ani de existenţă printr-un proces complex de rebranding.
Reţeaua Help Net se află în plin proces de rebranding, demarat la începutul acestui an şi care se va încheia în 2015. Rebranding-ul Help Net constă atât în schimbarea logo-ului, cât şi în optimizarea principiilor de business, regândirea punctelor tari, a oportunităţilor şi restructurarea brandului Help Net ca personalitate. Procesul de rebranding dezvăluie un brand puternic, matur, relevant pentru clienţi şi iubit de aceştia, un brand în masură să susţină toate iniţiativele de business în anii care vor urma.
Până acum, procesul de rebranding s-a implementat în retail în 100 de farmacii, iar în 2015 întreaga reţea de 175 de farmacii va fi complet rebranduită.
“De 16 ani ne concentrăm pe creşterea accesibilităţii, extinderea lanţului de farmacii şi actualizarea portofoliului prin oferirea unor produse şi servicii de sănătate cât mai complete. Anul acesta am început construirea unui brand care are claritate, forţă de seducţie şi încredere în faţa consumatorilor.”, declară Isabelle Iacob, Director General Help Net. “Prin rebranding-ul început în 2014 am identificat noi oportunităţi de dezvoltare, am extins reţeaua pe plan naţional şi am consolidat brand-ul în farmaciile deschise.”, completează Isabelle Iacob.
Brandul Help Net foloseşte farmacistul ca pilon al construcţiei relaţiei cu clientul, iar farmacia devine, în primul rând, un loc al experienţei umane şi abia apoi comerciale. Farmaciştii reprezintă un segment profesional de încredere de top peste tot în lume, iar în Help Net aceştia vor rămâne un pilon principal de relaţionare cu clienţii. În acelaşi timp, Help Net se dedică îndeplinirii misiunii, aceea de a oferi românilor cele mai bune soluţii şi competenţe profesionale pentru asigurarea sănătăţii şi stării lor de bine.
“Procesul de rebranding a pornit prin demararea unui audit complex de brand, care a avut la bază cercetări de piaţă, studii în rândul clienţilor, interviuri, dar şi vizite în teren, obţinându-se informaţii ancorate în contextul real al industriei şi al categoriei. Astfel s-au identificat elementele principale care construiesc brandul Help Net, ADN-ul acestuia, elemente de brand equity pe care s-a construit noua identitate a brandului: mixul tuturor performanţelor brandului, de la cât de prezent este acesta în mintea oamenilor, la preferinţă şi loialitate.”, declară Aneta Bogdan, Brandient, compania de branding cu care a lucrat Help Net.
Aniversarea a 16 ani de Help Net marchează, de asemenea, atingerea unui număr de 175 locaţii la nivel naţional, cu o pondere a produselor non farmaceutice de 43% din cifra de afaceri Help Net. În acest moment, Help Net are 1.250 angajaţi şi peste 1.500.000 de clienţi activi, pe care reuşeşte să îi păstreze cu succes, prin programe dedicate, servicii de calitate şi specialişti competenţi, pregătiţi să facă faţă cerinţelor lor. Unul din doi bucureşteni are un card de fidelitate Help Net. Profilul clientului Help Net constă într-un procent de 80% femei ce provin din mediul urban, cu vârsta de peste 30 de ani în proporţie de 70%. În 2014, piaţa farma a rămas relativ constantă ca valoare, dar a crescut în volum. În acest context, Help Net estimează o creştere a cifrei de afaceri comparativ cu anul 2013.
Despre Help Net
Help Net Farma este o companie 100% românească pe acţiuni, ce operează una dintre cele mai importante reţele de farmacii din România. Help Net Farma face parte, alături de importatorul şi distribuitorul de suplimenţi nutritivi şi dermato-cosmetice Green Net, din grupul Farmexim, primul importator şi distribuitor de produse farmaceutice din România. Lanţul de farmacii Help Net a fost înfiinţat în 1998 şi are în prezent 175 de puncte de vânzare pe tot teritoriul României.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News