Importatorul şi distribuitorul de produse electrocasnice Gorenje România, parte a grupului sloven Gorenje, mizează pe o creştere cu 10% a vâzărilor în acest an, comparativ cu 2012, la peste 13 milioane de euro.
„Anul trecut vânzările de produse Gorenje pe piaţa din România au ajuns la circa 12 milioane de euro, conform estimărilor. Pentru acest an însă, mizăm pe un avans cu 10% datorită dezvoltării reţelei de distribuţie şi a lărgirii categoriilor de produse”, a declarat Damir Drazetic, Director General al Gorenje România.
Potrivit afirmaţiilor sale, în acest an electrocasnicele mari vor reprezenta aproximativ 70% din vânzările Gorenje, în timp ce electrocasnicele mici aduc 30% din business-ul companiei pe piaţa locală.
„În ceea ce priveşte cota de piaţă pe care o deţinem, acesta este cuprinsă între 3% şi 10% în funcţie de categoriile de produse”, a mai adăugat reprezentantul companiei.
Acesta a subliniat că un avans important va fi raportat în acest an şi pe segmentul electrocasnicelor încorporabile, acestea fiind tot mai mult alese de către români datorită designului special.
Magazinele specializate aduc 35% din vânzările Gorenje România
În acest moment, produsele Gorenje pot fi găsite în peste 600 de magazine din România, atât din mediul offline, cât şi din online.
„Din totalul vânzărilor Gorenje, 35% sunt realizate în reţelele naţionale de magazine specializate, în timp ce 25% prin intermediul magazinelor independente”, a afirmat reprezentantul companiei.
Magazinele de tip cash and carry, hypermarketurile şi reţelele de do-it-yourself aduc, şi ele, 20% din business-ul anual al Gorenje, în timp ce vânzările online reprezintă 17%. Compania are parteneriate şi cu reţele specializate în vânzarea de mobilier de bucătărie, acestea reprezentând 3% din business.
Garanţia extinsă, argument de vânzare important
„Strategia noastră din acest an cuprinde şi lansarea campaniei de extindere a garanţiei ce a demarat la 1 iulie şi va fi valabilă până la 31 august”, a afirmat Damir Drazetic.
Acesta a subliniat că extinderea garanţiei de la doi la cinci ani pentru cea mai mare parte a produselor Gorenje reprezintă un avantaj pentru cumpărători, acesta fiind unul dintre principalele argumente de vânzare.
În plus, în perioada 1 iulie – 31 august, clienţii Gorenje dispun nu doar de garanţia extinsă (2 ani garanţie standard + 3 ani extra garanţie), ci şi de preţuri speciale pentru cele mai importante categorii de produse: maşini de spălat rufe, uscătoare, aparate frigorifice, lăzi frigorifice, cuptoare, aragazuri şi plite.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Centrală pe gaze vs. centrală electrică. Vintilă (FEL România): Dintre cele două eu aș alege-o pe a treia
- Gata cu telefoanele mobile așa cum le știam! Cu ce vor fi înlocuite. Ți-ai fi închipuit că se va ajunge aici? foto în articol
- S-a descoperit, în sfârșit, cum au fost construite piramidele din Egipt
- Ce presupune amplasarea reactoarelor modulare mici (SMR) pe teritoriul României. Ambasadorul Rim Kap-soo: Ar fi prima țară din lume care are așa ceva / video
- Locul din România unde turiștii ”vin pentru că avem niște peisaje extraordinare” și ”oamenii sunt gospodari și primitori”: Dar avem o problemă foarte gravă
- Emi și Cuza, comentarii la adresa lui Florin Ristei: "Exagerează cu vocea! Ca și cum ai două ceasuri cu diamante și le porţi pe amândouă!"
- În Reșița condusă de Ioan Popa (PNL), austriecii de la Porr s-au apucat să... asfalteze șine de tramvai / video
- Alertă răpire copil în Iași! Oamenii, avertizați de Poliția Română pe telefoane - Foto în articol
- Joburi care, dacă nu vor dispărea, vor fi profund schimbate. Trăim un moment similar Revoluției Industriale din secolul XIX
- Concluzia Elenei Cristian (DC BUSINESS) după avertismentul lui Valentin Lazea, economistul-şef BNR, privind salariile românilor