Compania fanion a Grampet este Grup Feroviar Român, patronat de Gruia Stoica. GFR este unul dintre cei mai importanti operatori feroviari privați din Europa Centrală și de Sud-Est, care activează recent și în Serbia.
Grampet Group exploatează un parc de peste 16.500 de vagoane și 400 de locomotive, are peste 7.000 angajati, iar activitatea este permanent monitorizată și asistată de sisteme IT integrate care asigură transmiterea de date în timp real pe orice fel de gadget, îmbunătăţind astfel serviciile oferite clienţilor, informează economica.net.
Eforturile continue de dezvoltare au adus Grup feroviar român în topul companiilor din România din punct de vedere al cifrei de afaceri, iar reuşita operatorului din Serbia vine ca o certificare a activităţii grupului, atât în plan intern, cât şi internaţional.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Tragedia din Vinerea Mare care a făcut înconjurul lumii. Peste 100 de români, majoritatea copii, au ars de vii în biserică
- Mircea Diaconu: E un fenomen, pe care nu-l sesizează aproape nimeni, care se petrece în România. Sunt vizați tinerii educați, IT-iștii, modernitatea țării
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- Vasile Bănescu explică: De ce slujba de Înviere nu are loc în biserică. Când începe și când se termină sfânta slujbă a Paștelui
- Miracolul Luminii Sfinte? Ce știm despre aprinderea ei: Un arab și un turc verifică înainte Sfântul Mormânt
- Mioara Roman îi trimite semne Oanei Roman, din lumea de dincolo, chiar în Săptămâna Mare / foto în articol
- Preotul Paul Iulius Negoiță, despre cea mai importantă tradiție de Înviere. Puțini mai respectă de Paște această regulă foarte veche, dar extrem de valoroasă