Data publicării:

Frunza Elenei Udrea, în dizgrație. Ce măsură a luat Grapini pentru a o schimba

Autor: ana | Categorie: Arhiva
WhatsApp
brand_tara
brand_tara

Brandul turistic al României, lansat în mandatul Elenei Udrea la Ministerul Dezvoltării și care conţine celebra frunză, se dorește a fi schimbat. În consecință, ministrul delegat pentru IMM, Turism şi Mediu de Afaceri, Maria Grapini, a lansat la jumătatea lunii martie pe pagina personală de Facebook un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al României, dar a dorit să afle și care este opinia cetățenilor față e actualul brand. "Părerile nu sunt pozitive", a spus ministrul Grapini.

"Am postat pe Facebook lansarea unui concurs de idei pentru alegerea brandului turistic al României şi am cerut opinii tocmai pentru a evalua percepţia faţă de brandul sectorial de turism. Clar, părerile nu sunt pozitive", a răspuns, vineri, Maria Grapini, pentru Mediafax.

Ministrul pentru IMM, Turism şi Mediu de Afaceri a precizat că, potrivit desfăşurătorului de implementare a programului de promovare a brandului, trebuie comandat un studiu de impact al brandului actual.

"Urmează să se lanseze o licitaţie pentru contractarea unei firme care să facă acest studiu. Consilierii şi experţii vor decide dacă este cazul de rebranduire a sectorului de turism", a mai spus ministrul, potrivit căreia prioritatea o reprezintă însă implementarea câtorva măsuri esenţiale pentru turism, care să ducă la creşterea indicatorilor relevanţi ai sectorului, precum modificarea sau promovarea unor legi.

"Alte măsuri sunt de ordin economic, cum ar fi proiectele în infrastructură, iar în această direcţie lucrăm împreună cu Ministerul Dezvoltării Regionale la stabilirea priorităţilor. Evident că avem şi măsuri de promovare prin evenimente, publicitate şi târguri internaţionale. Eu cred că dezvoltarea turismului balnear, cultural şi a eco-turismului pot aduce României un plus la bugetul naţional", a mai spus Grapini.
Pentru crearea și promovarea brandului turistic al României, în perioada 2010-2012, s-au cheltuit peste 13 milioane de euro, bani provenind din fonuri europene. Celebra frunză prezentă în brand, care a făcut subiectul multor articole de presă critice, a costat peste 800.000 de euro, deși se afirma că același logo putea fi achiziţionat de pe Internet cu doar 2 euro.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel