Locuitorii din zona în care s-a produs accidentul ar fi cerut de mai multe ori montarea unor limitatoare de viteză în acel loc, dar acest lucru nu s-a întâmplat. Dumitru Coarnă susține că tocmai aceste limitatoare de viteză ar fi putut preveni producerea acestei tragedii.
"Tragedia ar fi putut fi evitată prin limitatoarele de viteză pentru că în momentul în care montezi acele limitatoare de viteză ai clar obligația și chiar dacă nu vrei, acel limitator îți atrage atenția că trebuie să reduci viteza pentru că ești într-o zonă de pericol. Sigur, în opinia mea cred că această tragedie putea fi evitată dacă erau montate acele limitatoare de viteză pentru că este o străduță îngustă, o străduță cu spațiu foarte restrâns în această zonă de trafic rutier și sunt sigur că acel limitator ar fi jucat un rol, mai ales că oamenii au cerut asta, au simțit nevoia pentru că traficul și dinamica în această zonă o impunea.
Ei s-au adresat în mod repetat la Primărie și nici măcar nu le-au răspuns. Atribuția era a Primăriei sau al administratorului drumului, ei ar fi trebuit să monteze aceste limitatoare de viteză, sigur cu autorizarea Poliției Rutiere. Eu cred că 90% acest accident rutier ar fi putut fi evitat dacă aveam acele limitatoare de viteză.", a explicat Dumitru Coarnă la RealitateaPlus.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva