Facebook lansează propriul motor de căutare
Reţeaua de socializare Facebook a anunţat că se pregăteşte de lansarea propriului motor de căutare. Acest lucru va permite utilizatorilor să găsească pe internet conţinutul dorit, ca mai apoi să îl poată dintribui în cadrul platformei, informează independent.co.uk
Pentru a distribui un articol, în prezent, utilizatorii Facebook trebuie să copieze link-ul dorit în caseta paginii lor, însă unii useri ai aplicaţiei care folosesc sistemul de operare iOS al Apple au primit deja opţiunea de "add link", buton ce le permite efectuarea unei căutări pentru articolele pe care doresc să le distribuie.
Prin accesarea acestei opţiuni utilizatorul introduce în casetă termenii după va fi efectuată respectiva căutare. Afişarea rezultatelor se va face în funcţie de probabilitatea distribuirii lor, prioritate având cele mai noi articole şi cele share-uite deja de către ceilalţi utilizatori.
Lângă articolul ales din listă, user-ul va putea adauga o actualizare a statusului, locaţia sa sau un emoticon.
Facebook a anunţat că deja a indexat peste o mie de miliarde de postări pentru alimentarea motorului de căutare.
Această lansare pregătită de reţeaua de socializare ar putea să devină esenţială şi să aibă un rol foarte important în lupta cu Google, care nu are o accesibilitate la fel de mare în ceea ce priveşte distribuirea articolelor şi de către cine este efectuată aceasta, a mai adăugat independent.co.uk
Cu toate acestea, s-ar putea ca Facebook să fie nevoit să împartă veniturile din publicitate cu creatorii de conţinut, pentru că noua opţiune va include automat materiale directe de la mai mulţi furnizori de renume, informează Mediafax.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News