E-commerce, creștere de 32% în 2020. Ce au căutat românii pe GOOGLE în pandemie
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Doinița Manic
WhatsApp
Foto cu caracter ilustrativ Pixabay
Foto cu caracter ilustrativ Pixabay
Comerțul electronic din România a crescut în 2020 comparativ cu 2019 cu aproximativ 32%.

”Ne-am dorit mult să facem o analiză după un an de pandemie pentru că am văzut foarte multe schimbări în felul în care oamenii au căutat anumite informații pe Google. Anul trecut , contextual din cauza pandemiei, am fost în topul țărilor din lume unde s-a căutat atât zona de mască și simptome care au venit la pachet cu lockdown, carantină etc”, a declarat Elisabeta Moraru, Country Manager Google România, pentru ProTV.

Ce au cumpărat românii în pandemie

”În primul rând, am observat o scădere a interesului pentru produsele de beauty și în același timp o creștere a interesului pentru produsele mai utile. Am mai observat o creștere de peste 38% pentru zona de decorațiuni, casă și grădină, în contextul în care oricum erau creșteri foarte mari. De asemenea, vedem o tendință interesantă pentru zona de jucării și activități de timp liber tot datorită situației în care încă ne aflăm.”, a precizat Elisabeta Moraru. 

Elisabeta Moraru a precizat că în 2020 comparativ cu 2019 s-a înregistrat o creștere de 32% în volumul de vânzări. eMAG, Altex, Fashion Days, Dedeman și Mediagalaxy reprezintă 42% din totalul pieței de comerț online din România.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel