Dispariția lui Khashoggi, mare scandal. Decizia companiilor
Mai multe companii de media şi-au anunţat retragerea de la o conferinţă din Arabia Saudită privind investiţiile, manifestându-şi astfel indignarea faţă de dispariţia ziaristului saudit Jamal Khashoggi, care a fost văzut ultima oară pe 2 octombrie, când intra în consulatul ţării sale din Istanbul.
Reuters informa joi că printre cei care au anunţat că nu vor mai participa la conferinţa de la Riyadh, aşa cum intenţionau, se numără redactoarea-şefă a săptămânalului The Economist, Zanny Minton Beddoes; Ross Sorkin, prezentator la televiziunea CNBC şi jurnalist în domeniul economic la New York Times, ziar care şi-a anunţat retragerea sponsorizării evenimentului; directorul general al Viacom, Bob Bakish, care trebuia să fie unul din vorbitori. Financial Times a comunicat că îşi revizuieşte calitatea de partener media.
De la conferinţa cu durata de trei zile, cunoscută ca "Davos în deşert", s-au retras şi oameni de afaceri sau manageri cunoscuţi din alte domenii, cum ar fi Dara Khosrowshahi de la Uber sau Steve Case - unul din fondatorii AOL.
VEZI ȘI RIAD. Dispariția lui Khashoggi încinge spiritele
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News