De ce nu s-a plimbat Dăncilă cu bicicleta prin metrou
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Val Vâlcu
WhatsApp
Candidatul PSD a pedalat kilometri buni pe Centura Bacăului, parte din Autostrada Moldovei. 

Au curs glumele, memele și gif-urile pe internet, dar asta nu a făcut decât să promoveze mesajul: premierul merge cu bicicleta pe șantiere care înaintează în ritm alert, ca să inspecteze construcția, în opoziție cu președintele care se dă cu bicicleta în parc, pentru loisir.


Dacă a fost un exercițiu util, de ce nu merge Viorica Dăncilă și prin metroul din Drumul Taberei? Sau pe alte tronsoane de autostradă aflate în construcție? La o primă vedere, ai spune că are ceva cu antreprenorii străini. Firma care construiește centura Bacăului este o excepție: aparține unui antreprenor român. La contractele de infrastructură mare doar multinaționalele (trei-patru) sunt abonate. Iar, în cazul acestor șantiere, plimbarea cu bicicleta a premierului ar fi foarte scurtă. Fiindcă marii constructori europeni n-au venit în România să construiască, ci să facă profit. Nu poți să dai ture cu bicicleta pe un extras bancar, iar șoselele, podurile, viaductele pentru urși, galeriile de metrou "câștigate" de marii antreprenori ai litigiilor au avansat în ritm de melc.


Sunt curios, dacă ar fi câștigat în martie 2019 contractul pentru Centura Bacăului unul dintre acești coloși ai antreprenoriatului, pe ce s-ar fi plimbat premierul, în octombrie curent? Pe cele două lap-top-uri puse unul lângă altul? Pe servietele celor doi ingineri și celor 30 de avocați, plus un ambasador, băgat la intimidare? Pe contractele ong-urilor care caută broasca roșie în lanul cu fân pentru trei procese și o extindere de finanțare?

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel