Data publicării:

De ce a fost ales Valentin Ștefan director la Poșta Română

Autor: Ioana Dinu | Categorie: Stiri
WhatsApp
AGERPRES
AGERPRES
Consiliul de Administrație a numit, vineri, Directorul General și Directorul Economico-Financiar pentru patru ani la conducerea Companiei.

Numirea a fost realizată în urma procedurii de recrutare și selecție a candidaților, în conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice. În baza procedurii, a fost numit Florin Valentin Ștefan în calitatea de Director General și Alexandru Butiseacă în calitatea de director Economico-Financiar.

„Avem încredere că aceste numiri sunt cea mai bună decizie pe care o puteam lua în acest moment pentru Companie. Acest lucru se traduce prin continuitate, stabilitate și posibilitatea de a oferi Poștei Române șansa de a duce mai departe procesul de modernizare început cu ceva vreme în urmă. Este deja bine cunoscut faptul că unul dintre lucrurile care au lipsit, istoric, acestei companii, a fost tocmai stabilitatea managerială. Așadar, ne bucurăm că am reușit să rezolvăm cu bine această provocare. Credem în viitorul bun al Poștei Române și în capacitatea sa de a performa pe o piață din ce în ce mai concurențială. Astăzi, de Ziua Mondială a Poștei, urăm la mulți ani Poștei Române și poștașilor de pretutindeni, oameni care fac o meserie atât de nobilă”, este declarația Consiliului de Administrație al Companiei Naționale “Poșta Română”.

Practic, din comunicatul transmis mai sus reiese faptul că l-au ales pe Florin Valentin Ștefan pentru... continuitate... nu pentru că ar fi un manager bun?! Cel puțin așa reiese din rândurile de mai sus.

De asemenea, precizăm că Bogdan Ivan, ministrul Digitalizării, a scris astăzi pe Facebook:

„Pentru problemele pe care liderii sindicali le ridică astăzi, aștept încă de la conducerea Poștei Române soluții concrete, corecte și reale. Mâine, la prima oră, am convocat reprezentanții ministerului - în calitate de acționar majoritar, ai sindicatelor Poștei, precum și managementul companiei pentru a găsi soluții pentru oameni și pentru viitorul Poștei Române. Putem găsi soluțiile cele mai bune doar prin dialog. Digitalizarea va oferi românilor șanse egale. Dar până atunci, Poșta Română este modelul analog de conectare a românilor! Până când toți românii vor da click, românii trebuie să dea mâna cu poștașul. Cifrele Poștei sunt solide.

În fiecare lună:

• 8 milioane de români sunt clienți ai Poștei, în subunități sau în contact direct pe teren

• 4,5 milioane de oameni își primesc pensia la ușă

• 2,5 milioane de români primesc vouchere de energie prin poștași.Comunitățile mari au multe metode de comunicare la dispoziție.

Dar nu toată România are aceleași oportunități. Pentru oamenii din comunitățile mici, poștașul este legătura cu țara, cu autoritățile, cu familia. Nu putem lua poștașii din teren.Nu putem izola românii de țara lor. Digitalizarea României și modernizarea Poștei Române trebuie să meargă mână-n mână, să fie implementate coordonat, simultan, în așa fel încât să păstrăm legătura cu românii din toată țara.Prin tehnologie, poșta română va evolua și va avea venituri proprii. Trebuie să investim în tehnologie. Doar așa putem moderniza poșta, nu dând oamenii afară. Tehnologia schimbă jocul. Poștașul echipat cu un dispozitiv digital va putea încasa facturi direct la poarta omului. Va putea elibera chitanțe. Va face românilor viața mai ușoară. Poștașul este cel care le poate rezolva românilor problemele curente: pensiile și facturile. Și așa Poșta Română va avea venituri mai mari”.

Bogdan Ivan a ieșit astăzi să vorbească cu protestatarii. A fost întrebat de raportul corpului de control. A zis că are un metru cub de hartie și că nu a avut timp.

Unul dintre protestatari i-a zis: „păi puneți pe cineva să vă facă o sinteză! Că deja a fost numit noul director general al Poștei!” Răspunsul ministrului a fost: „Nu, nu știu, nu este confirmat nimic”.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel