Dan Barna îl propune pe Cătălin Drulă comisar european, deși România trebuie să propună o FEMEIE
România trebuie să revină cu o propunere pentru funcția de comisar european după ce Rovana Plumb a fost respinsă. Pentru echitatea de gen, propunerea României trebuie să fie tot femeie . În această seară, Dan Barna vine cu o variantă ”care să ne salveze de jena pe care o simțim cu toții astăzi”, în persoana lui Cătălin Drulă, un bărbat adică.
”Am o propunere pentru guvernul României. Una care să ne salveze de jena pe care o simțim cu toții astăzi când propunerea PSD pentru postul de Comisar European pentru Transporturi a fost respinsă. Vă propun să numim un om care se pricepe. Un om cu un CV ireproșabil, care a demonstrat de-a lungul timpului de nenumărate ori preocupare și pricepere la infrastructura de transport. Mă gândesc la deputatul Cătălin Drulă căruia, în această seară, i-am propus să accepte să îi înaintez public numele pentru această funcție.” a scris Dan Barna pe Facebook.
Motivul pentru care Dan Barna îl propune pe Cătălin Drulă este că ”înainte de a fi politician, (...) a fost activit pro-infrastructură”.
”Vreau să fiu bine înțeles, din momentul în care această propunere va fi acceptată, el încetează să mai fie membru de partid cu tot ce presupune acest lucru. Va fi doar încă un român de care putem fi mândri.” subliniază Dan Barna.
Vezi postarea completă mai jos:
”Am o propunere pentru guvernul României. Una care să ne salveze de jena pe care o simțim cu toții astăzi când propunerea PSD pentru postul de Comisar European pentru Transporturi a fost respinsă.
Vă propun să numim un om care se pricepe. Un om cu un CV ireproșabil, care a demonstrat de-a lungul timpului de nenumărate ori preocupare și pricepere la infrastructura de transport.
Mă gândesc la deputatul Cătălin Drulă căruia, în această seară, i-am propus să accepte să îi înaintez public numele pentru această funcție.
De ce tocmai el? E relativ simplu.
Înainte de a fi politician, înainte de a fi userist, înainte de a fi ales în Parlamentul național, Cătălin a fost un activist pro-infrastructură.
Și-a petrecut mii de ore studiind proiecte de autostrăzi, comparând, scriind analize, organizând campanii publice pentru o administrare eficientă a banilor publici destinați infrastructurii rutiere.
A atras atenția când proiectele trenau, a avut curajul să recunoască când lucrurile mergeau bine, a insistat pentru integrarea României în UE și din acest punct de vedere (uitați-vă doar la o hartă a autostrăzilor europene care să cuprindă și România și veți înțelege de ce folosesc cuvântul "integrare"!).
Este coerent, onest și cu o fantastică putere de muncă. Știu asta pentru că e unul dintre artizanii mai multor proiecte la care mulți români au zis "Da". Nu le enumăr aici pentru că nu promovez un membru al USR sau PLUS, ci pur și simplu un om care ia în serios fiecare proiect în care acceptă să intre.
Sunt doar câțiva ani de când lucra la sisteme de livrare de produse medicale cu drone care acum salvează vieți în Africa. S-a întors din Canada unde a făcut studiile ca să pună umărul pentru România. Are acest microb al misiunii publice și cred că trebuie să profităm.
Vreau să fiu bine înțeles, din momentul în care această propunere va fi acceptată, el încetează să mai fie membru de partid cu tot ce presupune acest lucru. Va fi doar încă un român de care putem fi mândri.
Va fi o pierdere pentru mine și pentru partid, dar e un câștig pentru România.
Haideți că se poate! Nu trebuie decât un pic de curaj.”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News