Data actualizării:
Data publicării:

Cum să fii promovat la locul de muncă. Sfaturi de la directorii marilor companii

Autor: Elena Didila | Categorie: Lifestyle
WhatsApp
Fotografie creată de Jonathan Borba, de la Pexels
Fotografie creată de Jonathan Borba, de la Pexels

Dacă vrei să fii promovat, nu este suficient să fii bun în ceea ce faci. De asemenea, trebuie să arătați comportamente care să-l convingă pe șeful dvs. că puteți crește.

Alegeri prezidentiale 2024

Trebuie să-i arăți managerului că ești un membru valoros al organizației, cineva care se remarcă din echipă și este capabil și motivat. Aici, directorii companiei și directorii recent promovați oferă sfaturi despre cum să demonstrezi că ești pregătit pentru următoarea treaptă a scării.

A clădi încrederea

Primul pas este construirea încrederii. Angajatorii își doresc manageri în care să aibă încredere, cărora le pasă de viitorul companiei și care lucrează cu un scop mai degrabă decât să aștepte pur și simplu ca ziua să se încheie.

Whitney Keller, director, consilier, la KPMG cu sediul în Atlanta, a declarat pentru Newsweek că încrederea poate fi un „facilitator strategic” care oferă organizațiilor un avantaj competitiv și același principiu se aplică și pentru avansarea în carieră.

„Cunoașteți-vă părțile interesate și asigurați-vă că sunteți aliniat cu nevoile și așteptările lor, câștigându-le în același timp încrederea pentru a duce lucrurile la bun sfârșit. Cu cât le puteți face munca mai ușoară, cu atât ei vă vor vedea că îndepliniți cu succes așteptările la nivelul următor.”

Fii un jucător de echipă

Aproape fiecare anunț de angajare de acolo spune că candidatul de succes trebuie să fie un jucător de echipă. Acest lucru poate fi dificil dacă lucrați cu personalități dificile, dar totul ține de comunicare.

„Construiți încrederea în echipa dumneavoastră și permiteți altora să vă ajute să duceți la bun sfârșit munca, permițându-vă să operați la următorul nivel”, a spus Keller.

Jenny Knighting, fondator și CEO al companiei de marketing Nutcracker Agency, a subliniat, de asemenea, că munca în echipă face sarcinile mai ușoare pentru toată lumea. „Apreciez oamenii care se gândesc la felul în care toată lumea poate străluci, mai degrabă decât la ei înșiși. De asemenea, vor obține rezultate mai bune”, a spus ea

Nu așteptați promovarea. Performați acum la următorul nivel

Stacy Poritzky, vicepreședinte, brand de companie și strategie de marketing la American Express din New York, a declarat că cel mai bun mod de a-i arăta angajatorului tău că ești gata să avansezi este să începi acum să performezi la următorul nivel.

Ea sugerează să aflați de la un mentor de încredere care sunt abilitățile folosite pentru a evalua oamenii de pe treapta următoar și apoi să căutați oportunități de a demonstra unele dintre aceste abilități în locul de muncă.

„Dacă la nivelul următor strategia este o componentă importantă a succesului, lucrați cu liderul actual pentru a găsi o oportunitate de a demonstra această abilitate în munca pe care o desfășurați astăzi. Nu numai că veți excela în rolul dvs. actual, dar veți avea un argument mai puternic pentru a putea fi promovat”, a declarat Stacy Poritzky.

Să nu vă fie teamă să faceți greșeli

Mulți angajați într-un nou loc de muncă se tem să facă greșeli sau chiar să pună întrebări. Cererea de ajutor nu este însă un semn de slăbiciune. Este fundamental atunci când înveți noi abilități.

„Nu vă fie teamă să greșiți sau să presupuneți că trebuie să știți totul”, a spus Keller „mai ales dacă vă împiedică să puneți întrebările potrivite sau să faceți lucrurile pentru a trece la nivelul următor”.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel