Cum promovează Italia purtarea măștii
Italia a găsit o soluție, u ajutorul unor cunoscuți influenceri, pentru a promova purtarea măștilor de protecție.
Chiara Ferragni, una dintre cei mai cunoscuţi influenceri din Italia şi soţul ei, rapperul Fedez, şi-au sfătuit fanii să poarte mască, ca răspuns la apelul lansat de premierul Giuseppe Conte pentru creşterea nivelului de conştientizare asupra luptei împotriva COVID-19, informează marţi Reuters, scrie Agerpres.
Ce au făcut influencerii
Ferragni, în vârstă de 33 de ani, şi Fedez, de 31 de ani, sunt deosebit de populari printre adolescenţi şi şi-au întrerupt fluxul obişnuit de glamour pe Instagram pentru a sublinia importanţa măştilor pentru limitarea răspândirii infecţiilor.
Ne aflăm într-o situaţie dificilă, iar purtarea unei măşti poate ajuta la evitarea celui mai rău scenariu, carantina, le-a transmis Ferragni, marţi, celor 21,5 milioane de fani ai săi de pe Instagram, în timp ce ţinea în mână o mască.
Ferragni deţine propriul brand de modă şi are în vedere listarea la bursă pentru a monetiza stilul vestimentar pe care l-a clădit pe reţelele sociale.
S-au înmulțit infectările în rândul tinerilor
Fedez le-a spus fanilor că Giuseppe Conte a luat legătura cu ei în weekend pentru a le cere ajutorul după ce, potrivit celor mai recente date, cazurile de infectare s-au înmulţit în rândul tinerilor.
Italia, prima ţară europeană lovită puternic de coronavirus, a înregistrat o creştere a numărului zilnic de cazuri în această lună, iar guvernul a dispus noi măsuri pentru a încerca să ţină sub control contagierile, printre acestea numărându-se purtarea obligatorie a măştii în spaţiile exterioare.
În martie, când Italia se confrunta cu cea mai gravă fază a focarului, Fedez şi Ferragni au strâns în jur de 4,5 milioane de euro printr-o campanie online. Banii au fost folosiţi pentru construcţia unei noi secţii la Spitalul San Raffaele din Milano.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News