”O cursă a companiei pakistaneze Serene Air, efectuată cu un avion Airbus 330, după decolarea de pe aeroportul din Karachi a trebuit sa revină la sol din cauza opririi unuia dintre cele două motoare. Același avion dotat cu motoare General Electric a mai avut aceeași problemă și în luna octombrie a anului trecut când, în urma indicației apărute la bordul de oprire a motorului, echipajul a trebuit să aterizeze de urgență pe aeroportul de unde decolase.
Incidentul poate arată, coroborat și cu scandal imens al licențelor false ale unor piloți și mecanici de aviație din Pakistan, un alt efect secundar al pandemiei de Covid19. Aceasta pentru că majoritatea companiilor aeriene din statele din Asia și Orientul Mijlociu, care foloseau piloți si mecanici expați pentru a asigura o siguranță a zborului net superioară celei furnizate de către personalul autohton, au fost forțate să renunțe la aceștia. Iar efectele au început să se vadă, estimându-se în viitorul apropiat, că întreaga industrie din acele zone să sufere din acest punct de vedere o reașezare.
De exemplu, expații erau înainte de pandemie plătiți mult mai bine decât cei locali, în medie de 2-3 ori mai mult, iar acum ofertele pentru revenirea lor în activitate sunt la același nivel cu cele ale personalului autohton
Trecând în Africa un avion al companiei Sky Mali, Boeing 737-500, a pierdut, în timpul zborului, și în plină furtună, sistemul de poziționare denumit IRS (Inertial Reference System). Pentru aducerea lui la aterizare au intervenit militarii francezi din Mali care, folosind un radar militar vechi de 40 de ani, au reușit ghidarea echipajului de zbor prin furtună și în condiții de vizibilitate redusă la aterizare provocată de nori de nisip cu o bază de până la 200 de metri deasupra pistei.
Compania americană Delta Airlines, de Paști, a trebuit să anuleze 100 de zboruri interne din cauza lipsei de echipaje de zbor
Motivul a fost faptul că piloții s-au vaccinat masiv, iar restricțiile medicale impuse de către autoritatea aeronautică americană FAA, obligă ca după vaccinare, minim 48 de ore, să nu fie efectuate zboruri.
Este pentru a doua oară când Delta Airlines este obligată să anuleze zboruri din lipsă de piloți
Prima oară a fost în noiembrie anul trecut, de Thanksgiving Day, când a trebuit să anuleze 600 de zboruri din același motiv al lipsei piloților cauzată de creșterea numărului lor de infectați cu Covid 19. Situația nu este singulară. În USA, un alt operator american, American Airlines, a raportat 500 de piloți inapți medical pentru zbor din același motiv al restricțiilor postvaccinare impuse de către FAA”, a spus pilotul Cezar Osiceanu pentru DC News.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- Dedesubturile pensionării lui Iohannis. Chirieac: Acest lucru e un mare secret pentru mine
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Vacanța ieftină în Istanbul nu mai există! ”Prețurile de acum încolo vor fi exagerate”. Ce notă de plată a primit o familie de români cu un copil mic după masa de prânz
- Cântec comunist pus pe manele. Parodia pe 1 Mai pe care să o asculți la grătar /video
- Ce au făcut primarii USR în mandatele lor. Exemplele care spun totul despre edilii pe care i-ați ales