Coloana sonoră a filmului ''Barbie'', record în topul muzical britanic
Data publicării:
Autor: Florentina Constantin
WhatsApp
Foto: Agerpres
Foto: Agerpres
Filmul "Barbie" domină deja de o săptămână box-office-ul internaţional, iar coloana sonoră a acestui lungmetraj a cucerit şi topul muzical din Regatul Unit.

Un fapt remarcabil este că trei piese de pe coloana sonoră a filmului, interpretate de Billie Eilish, Dua Lipa şi Nicki Minaj, s-au clasat în primele cinci poziţii ale topului britanic la o săptămână după lansare, conform anunţului făcut de BBC, scrie Agerpres.

Prima dată când trei cântece de pe aceeaşi coloană sonoră ocupă locuri în Top 5

Directorii de la Official Singles Chart au subliniat că este prima dată când trei cântece de pe aceeaşi coloană sonoră ocupă locuri în Top 5. Astfel, cântecul "What Was I Made For", interpretat de Billie Eilish, se află pe locul al treilea, "Dance The Night Away", cântat de Dua Lipa, ocupă poziţia a patra, iar single-ul "Barbie World", înregistrat de Nicki Minaj şi Ice Spice, a ocupat locul al cincilea.

Şi alte cântece de pe coloana sonoră a filmului "Barbie" au intrat în noua ediţie a topului din Regatul Unit, numărul total fiind de şase piese în Top 40. Astfel, "Speed Drive", interpretat de Charlie XCX, se află pe poziţia a 19-a, Ryan Gosling ocupă locul al 25-lea cu single-ul "I'm Just Ken", iar piesa "Pink", înregistrată de Lizzo, s-a clasat pe locul al 39-lea. Unii dintre cei mai importanţi artişti din muzica pop au contribuit la această coloană sonoră, care a fost produsă de Mark Ronson.

Cântecele de pe noul album, care conţine 17 piese, au avut un rol esenţial în impresionanta campanie de marketing desfăşurată înainte de premiera oficială a filmului "Barbie". Primele două poziţii din topul britanic sunt încă ocupate de piesele "Sprinter", de Dave & Central Cee, şi "Vampire", de Olivia Rodrigo.

Succes răsunător

Două dintre cele mai aşteptate filme ale verii şi-au respectat promisiunile în box-office-ul nord-american: lungmetrajul "Barbie", precedat de o intensă campanie de marketing, a realizat cea mai bună lansare a unei pelicule în 2023, după ce a obţinut încasări de 155 de milioane de dolari pe durata weekendului trecut, devansând "Oppenheimer", filmul biografic dedicat 'părintelui bombei atomice', care a vândut bilete în valoare de 80,5 milioane de dolari, informează AFP.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel