Data publicării:
"Nu este deloc o stare bună să fii cu ochii pe ceas și mereu într-un soi de stres". Ce critică artista Bianca Ionescu-Ballo la educație

Ce critică artista Bianca Ionescu-Ballo la educația muzicală din Conservator?
Bianca Ionescu, prim solistă a Teatrului Național de Operetă, absolventă a Conservatorului de Muzica din București la clasa de Canto a Artei Florescu și Doctor în muzică, în domeniul Operetei românești, este de 42 de ani este una dintre inimile care bate pentru Teatrul de Operetă din București.
Invitată la podcastul Avangarda, în dialog cu fostul ministru al Culturii, Ionuț Vulpescu, Bianca Ionescu-Ballo a vorbit despre provocările carierei didactice, comparând lumea Conservatorului de odinioară cu societatea academică de acum.
Ionuț Vulpescu: "Peste ani, nu de la anul, ci peste ani, ați devenit și profesoară acolo unde ați făcut studiile. Dacă facem o paralelă între anii când erați studentă și anii în care ați devenit profesoară, ce era mai bine și ce era mai rău în aceste două epoci?"
"Zic eu că atât cât am putut să stau printre ei și am avut onoarea și plăcerea să stăm împreună și la jurizări și din câte aud, profesorii sunt extraordinar de bine pregătiți și au studenți minunați.
Dacă pot să spun că era mai bine ceva, era faptul că nu exista această aglomerare de ore și de materii, care îi determină pe cei mai mulți să fugă destul de derutați de la clasă către o altă materie, către o altă oră, către un alt moment în care trebuie să arate niște, eu știu, abilități ce au de făcut la pian sau la clasa de operă.
E adevărat, sunt de acord, astea trebuie să fie, dar la un moment dat timpul fizic nu este necesar și nu este deloc o stare bună să fii cu ochii pe ceas și mereu într-un soi de stres. Cam aglomerarea asta de orar mi se pare un punct în minus pentru ce se întâmplă acum în facultate", a declarat Bianca Ionescu-Ballo.
Vezi emisiunea aici:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News