Vezi ce premiu a obținut Coca-Cola HBC România
În cadrul Galei Premiilor Piața 2013, Coca-Cola HBC România a primit, pentru al 8-lea an consecutiv, marele premiu pentru cel mai bun furnizor al industriei locale de FMCG. Coca-Cola HBC România este liderul pe piața băuturilor non-alcoolice din România și exemplu de practici de business responsabil pentru industria de FMCG.
Marele premiu recunoaşte performanța Coca-Cola HBC pe piaţa românească, cât şi pasiunea și dedicarea companiei de a opera la standarde înalte în industria bunurilor de larg consum, obținând în cadrul Galei de anul acesta 42.4 procente din voturile comercianților.
Sistemul Coca-Cola a obținut încă trei premii importante în categoria băuturilor răcoritoare din cadrul acestei competiții:
• premiul pentru cel mai bun produs nou cu „Cappy Pulpy”, un produs inovator pentru categorie, ce răspunde cerințelor consumatorilor, lansat pe piaţă în luna iulie 2013;
• premiul pentru cea mai eficentă promoție cu „Împarte o Coca-Cola”
• premiul de cel mai puternic brand pentru brandul Coca-Cola, reconfirmându-și astfel poziția de partener local important pentru segmentul de business și de lider de piață pe segmentul băuturilor carbonatate.
„Suntem extrem de încântați să fim câștigători pentru a opta oară consecutiv, premiul fiind un pas înainte spre a ne îndeplini viziunea pentru anul 2020.
Unul din aspectele importante ale acestor premii este acela că reprezintă o recunoaștere a rolului-cheie pe care Sistemul Coca-Cola îl are în societatea românească, fiind o sursă de dezvoltare economică și de bunăstare.”, declară Stephane Batoux, General Manager Coca-Cola HBC România şi Moldova
Cu o istorie de peste 20 de ani, Coca-Cola HBC România este un important partener al industriei de FMCG şi unul dintre cei mai mari investitori în economia românească.
Ce reprezintă Coca-Cola HBC
Coca-Cola Hellenic este al doilea îmbuteliator ca mărime al companiei Coca-Cola din punct de vedere al volumului, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de peste 560 milioane de oameni.
Coca-Cola Hellenic oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, sport, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola Hellenic promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze și să mențină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale.
În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News