CNAIR: Reîncep lucrările de reabilitare la Podul de la Cernavodă
Autor: Andrada Oana | Publicat pe: 14 feb 2022, 21:46
WhatsApp
Reîncep lucrările de reabilitare ale Podului de la Cernavodă, a anunțat, luni seară, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).  

"Prima etapă din acest an a lucrărilor de reabilitare la Podul de la Cernavodă, situat pe Autostrada A2 (între km 155+415 - km 161+479), este programată în intervalul 15.02.2022 – 21.04.2022.

Astfel, lucrările de reabilitare continuă conform calendarului, avansând cu încă o etapă importantă ce se va încheia odată cu începerea sezonului estival, astfel încât traficul să fie deschis în totalitate pe Podul de la Cernavodă.", arată un comunicat transmis de CNAIR.

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a subliniat că "termenul de finalizare al contractului de execuție este data de 12.02.2023."

CITEȘTE ȘI: Grindeanu: CNAIR a semnat contractul pentru Secțiunea Boița-Cornetu din Autostrada Sibiu - Pitești

VEZI ȘI: Bani europeni pentru infrastructura României. Grindeanu: Există o situație care nu este simplă

Invitat la interviurile DC News, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a spus că infrastructura rutieră stă mai bine decât cea ferovială în timp ce banii europeni pe care România poate să îi acceseze sunt aproximativ la fel pe ambele zone.

"Dacă facem o comparație între infrastructura rutieră și cea ferovială, surprinzător, cea rutieră stă mai bine decât cea feroviară. În acest moment, există o situație care nu este simplă și pe care va trebui să o gestionez, apropo de toate aceste companii de la CFR, unele dintre ele sunt într-o situație economică proastă, sunt pe pierderi și deja sunt termene și borne și lucruri pe care Comisia Europeană ni le-a impus prin PNRR", a spus Grindeanu la DC News TV, joi, 27 ianuarie. 

Banii europeni pe care România poate să îi acceseze pentru infrastructură

"Sunt comparabili banii europeni pe care România poate să îi acceseze, ca valoare, pe zona rutieră versus pe zona feroviară, aproape aceleași sume de bani", a adăugat Sorin Grindeanu. 

Zeci de ani de când nu s-a mai achiziționat material rulant nou

"Sunt zeci de ani de când nu s-a mai achiziționat material rulant nou, dar este pentru prima dată după zeci de ani în care putem să cumpărăm material rulant nou", a spus ministrul Transporturilor. Citește mai mult AICI.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?