România: - confirmate, - vindecate, - decese
Scrie-ne pe WhatsApp
sau sună-ne 0772.264.642 (L - V, 09:00 - 18:00)
Autor: Georgiana Ioniță | Publicat pe: 13 feb, 14:23
Cinci alimente care te întineresc. Vei radia de frumusețe!
Nu doar produsele de înfrumusețare scumpe vă pot face să arătați mai tineri, ci și consumul anumitor alimente. Iată care sunt cele 5 alimente care te întineresc.

1. Brânză

Dinții nesanatosi te pot face să arăți mai bătrân. Un studiu din 2013 al Academiei de Stomatologie Generală sugerează că o bucată de brânză condumată după masă poate aduce un plus de strălucirea dinților.

2. Roșiile

Un ten tineresc nu este doar un produs al folosirii regulate a protecției solare, ci și prin consumul de roșii. Aceste alimente sunt bogate în licopen, un antioxidant cu proprietăți naturale de protecție solară.

Un studiu din 2010 realizat de British Journal of Dermatology spune că pasta de roșii este de fapt una dintre cele mai bune surse de licopen, iar consumul unei linguri pe zi, poate face o mare diferență pielii voastre.

 

3. Ulei de măsline

Pentru ce nu este bun uleiul de măsline? S-a demonstrat că îmbunătățește memoria și că vă ajută să mențineți tinereți. Experții recomandă hidratarea pielii cu acesta și utilizarea acestuia ca balsam și controlor pentru matreata. Problema este că, atunci când vine vorba de consumul de ulei de măsline, oamenii adesea greșesc din cauza prudenței, deoarece se îngrijorează că vor lua în greutate.

"Mulți oameni încă evită uleiul de teama caloriilor, totuși grăsimea este un nutrient important pentru pielea sănătoasă", spune Rachael Hartley, dietetician și autor al blogului The Joy of Eating. "Uleiul de măsline ajută la menținerea hidratării pielii și reduce inflamațiile. Grăsimile precum uleiul de măsline extra-virgin sunt bogate în antioxidanți, pentru a ajuta la protejarea pielii de deteriorare.", notează Livestrong.

4. Somonul

Afumat, la aburi sau copt, somonul este, cu siguranță, un aliment minune atunci când vine vorba de siluetă și aspectul tineresc al pielii. "Grăsimile din dietă sunt esențiale pentru pielea sănătoasă și hrănită", spune dieteticianul Nicola Ludlam-Raine. "Cu toate acestea, asigurați-vă că le alegeți pe cele sănătoase (grăsimi mono-nesaturate)."

5. Pepene verde

Pepenele verde conține 93% apă, însă pe lângă asta, conține vitamine și antioxidanți care ajuta să evitați îmbătrânirea prematură. Pepenele verde este bogat în vitamina A, care poate ajuta la prevenirea acneei și la menținerea pielii hidratată.

Are un nivel foarte ridicat de licopen, care (așa cum s-a subliniat cu roșiile) combate radicalii liberi care îți îmbătrânesc pielea. În plus, pepenele verde conține caroten care s-a dovedit a ajuta la reducerea stresului oxidativ, care îmbătrânește pielea. Și, pe lângă toate acestea, este bun și pentru siluetă, deoarece are un nivel redus de calorii.

 
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
Crossuri parteneri
Capital.ro
Capital.ro
DCBusiness.ro
DCBusiness.ro
DCMedical.ro
DefenseRomania.ro