Fiecare like dat pe Facebook unei companii sau mărci aduce încasări pentru "primitorii de like-uri".
Un like dat pe Facebook unei companii sau unei mărci valorează 174,17 dolari pentru compania sau brandul respectiv, potrivit LiveScience.com.
Studiul realizat de compania Syncapse, utilizatorii din situația precizată achiziționează produse cu o valoare de 116 dolari mai mare decât cei care nu dau like. De asemenea, "fani" de pe Facebook sunt cu aproximativ 18% mai satisfăcuți cu o anumită marcă decât ceilalți și prezintă cu 11% mai multe șanse să continue să folosească respectiva marcă.
Studiul Syncapse se bazează pe observarea a peste 2.000 de utilizatori de Facebook care au dat like unui anumit brand. Studiul ține cont de factori precum cheltuielile de producție, loialitatea, disponibilitatea de a recomanda produsul, costul de achiziție a publicității și afinitatea față de marcă pentru a determina valoarea medie a unui fan pe Facebook.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva