Data publicării:
Carrefour schimbă strategia în România
Gigantul Carrefour a decis să intre în România cu un nou brand. Este vorba despre un supermarket de dimensiuni mai reduse, care are la vânzare produse de strictă necesitate.
Carrefour intră în satele din România cu un nou brand. Carrefour importă formatul Contact din Franța, unde există acum peste 400 de astfel de magazine. În România, rețeaua este abia la început: au fost deschise șase magazine, potrivit Ziarul Financiar.
Magazinele respectă formatul franțuzesc: au suprafețe de până la 900 de metri pătrați și comercializează cu precădere produse alimentare și de îngrijire, într-o gamă mai restrânsă. Într-un astfel de magazin pot lucra între șase și 20 de oameni, iar numărul de clienți zilnici ar putea ajunge la 800, în funcție de vadul comercial. O mare parte din ofertă este reprezentată de produsele marcă proprie, mai ieftine.
Citește și: Carrefour, anunț bombă!
În Franța, rețeaua Contact s-a extins rapid în mediul rural prin intermediul francizei. Practic, magazinele sunt deținute de un proprietar, iar Carrefour vine cu un brand puternic și cu strategia de marketing.
Aceeași rețetă de extindere prin franciză au aplicat-o și germanii de la Metro, care au intrat pe piața rurală cu brandul La Doi Pași. Rețeaua numără acum peste 600 de magazine, dintre care jumătate sunt deschise în sate, iar cealaltă - în orașe. Pentru a fi francizat la Doi Pași, proprietarul plătește către Metro o taxă de 500-600 de lei, în schimbul căreia primește cataloage de promovare a ofertei și consiliere de marketing, precizează Digi24.
Citește și: Carrefour a lansat magazinul online. Unde este disponibil și cum poți comanda
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News