Dorna lansează campania „Grijă pentru copii” care are ca scop dotarea cu echipamente de specialitate a cât mai multor maternități din România. Inițiativa este dezvoltată în colaborare cu Organizaţia Salvați Copiii, partener activ în proiecte de protejare a nou născuților.
[caption id="attachment_370350" align="alignnone" width="640"] Familia Zaharia, Tudor Giurgiu și echipa Coca-Cola România[/caption]Campania Dorna se desfășoară sub sloganul „Împreună putem avea grijă de ei!”, în perioada 15 septembrie – 31 decembrie. Proiectul constă într-un sprijin colectiv, astfel că, pe durata campaniei, 1 ban din fiecare sticlă de Dorna cumpărată va merge către îngrijirea nou-născuților prematur.
“Copiii născuți prematur au nevoie de toată grija și atenția noastră. Prin această campanie ne dorim să oferim sprijin atât copiilor născuți înainte de termen, cât și mamelor. Pentru ei construim un mediu cât mai sigur, în care să se simtă protejați și unde să beneficieze de cea mai bună asistență medicală,” declară Natalia Stroe, Marketing Manager, România & Moldova, Compania Coca-Cola.
Pentru a surprinde cât mai bine primele clipe din viața copiilor prematuri și importanța unei îngrijiri medicale de calitate în dezvoltarea acestora, Dorna lansează documentarul intitulat „Ilinca”.
Scurt-metrajul poartă semnătura regizorului Tudor Giurgiu și surprinde povestea reală a unei fetițe venită pe lume înainte de termen și pentru care, timp de o lună și jumătate, acasă a însemnat interiorul unui incubator. Înconjurată de iubirea părinților și a fraților săi, fetița a crescut, iar fiecare gram luat în greutate a adus-o mai aproape de casă.
“Pe cât era de mică, pe atât simțeam că era acolo. Prima dată când am văzut-o pe Ilinca, erau numai ochii de ea. Niște ochi imenși care se uitau la mine. E incredibil cum o ființă atât de mică poate să privească atât de adânc în suflet,” povestește Antonia, mama Ilincăi.
„Din păcate, țara noastră se menţine pe primul loc în Uniunea Europeană, cu o rată a mortalităţii infantile de 9 ‰. O treime din aceste decese pot fi prevenite prin programe de suport pentru mame şi copii, dotarea maternităţilor şi secţiilor de nou-născuţi cu echipamente medicale performante. De aceea campania Dorna este foarte importantă pentru noi. Mulţumim Dorna pentru implicare, avem convingerea că împreună vom salva vieţi, vom face cu adevărat diferenţa în viitorul copiilor noştri”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv al Organizaţiei Salvaţi Copiii.
Pentru o informare corectă și completă asupra nașterilor premature, dar și pentru oferirea de sprijin și sfaturi, Dorna lansează, odată cu campania caritabilă, și platforma online www.grijapentrucopii.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Horoscop 25 aprilie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care nu trebuie să mai amâne o discuție delicată! Nu vei scăpa
- O nouă escrocherie face ravagii în Franța. Ce este metoda "cetățeanul român"
- Satul în care vin turiști din Austria, Germania, Belgia și de peste Ocean. Tanti Emilia dezvăluie secretele ciorbei de miel: ”Este regele ciorbei”
- Mircea Badea, propunere tare pentru șoferii de mașini electrice: Ori protejezi natura, ori ce faci?!
- Acoperiș pe toate blocurile. Sociologul Bulai vine cu o idee inedită, ca la țară, dar cu ”super rentabilitate”: Micul Paris pe bune!
- Salariu minim mai mare decât cel minim pe economie și șase salarii compensatorii pentru toți angajații din bănci. Acordul parafat miercuri cu sindicatele
- Ucraina a refuzat ca o stradă din Odesa să se numească Mihai Eminescu. Ce variante au fost acceptate
- Mugur Ciuvică a spus cine ar fi cel mai bun președinte pentru România: E la ani lumină față de orice contracandidat / video
- Loto 6/49. Rezultatele tragerilor de joi, 25 aprilie, 2024. Report cumulat la Noroc de peste 1,85 milioane de euro
- Iohannis zice că "economia României nu șchioapătă". Coșea: Bineînțeles că nu, pentru că se târâie ca un melc. Ce îi trebuie pentru a deveni "tigru"